Przetargi.pl
DOSTAWA SŁODYCZY

Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym ogłasza przetarg

  • Adres: 18-408 Wygoda, Czerwony Bór 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2153595, 2163604 , fax. 086 2163149
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym
    Czerwony Bór 23 23
    18-408 Wygoda, woj. podlaskie
    tel. 086 2153595, 2163604, fax. 086 2163149
    REGON: 45109521500021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpczerwonybor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SŁODYCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt 2, do następujących punktów: 1) Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża; 2) punkt sprzedaży Gospodarstwa w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża; 3) Przytuły Stare 13a, 07-411 Rzekuń (Areszt Śledczy Ostrołęka - Oddział Tymczasowego Zakwaterowania Skazanych. 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. baton Bounty 57g szt 2000 2. baton Mars 48 g szt 4000 3. baton Kinder Bueno 43g szt 1500 4. baton Milky Way 23,5g szt 400 5. baton Kit Kat 50g szt 2500 6. baton Lion 43g szt 6000 7. baton Snikers 50g szt 5000 8. baton Twix 51 g szt 1500 9. baton Pawełek szt 2500 10. baton 3Bit 53 g szt 2500 11. czekolada Alpen Gold 100g szt 4000 12. czekolada Alpen Gold 100g-okienko szt 1000 13. czekolada Milka 100g szt 3000 14. czekolada Terravita 100g szt 2000 15. czekoladki Kinder 100g op. 50 16. czekolada Wedel 100g szt 4500 17. Delicje szampańskie 147g Wedel szt 4000 18. ciastka Holenderskie w czekoladzie 189g szt 4000 19. ciastka Holenderskie bez czekolady 168g szt 2000 20. krakersy 180g szt 5500 21. herbatniki Pieguski 120g czekolada-Wedel szt 1500 22. herbatniki Jeżyki 140g szt 3000 23. herbatniki Hit 250g szt 5500 24. herbatniki szkolne 50 g szt 1500 25. herbatniki afrykańskie ZOO-czekolada 170 g szt 500 26. ciastka luz czekoladowe kg 10 27. ciastka Maślane 200g szt 2000 28. biszkopty 120g szt 500 29. wafle Grześki 39g-czekolada szt 1500 30. wafle Skawa 90g szt 2000 31. wafel Princessa 36g szt 2500 32. wafel Prince Polo 42g szt 2500 33. wafle Familijne 180g szt 3500 34. wafle suche kwadratowe duże szt 200 35. dropsy HALLS szt 500 36. Mentos rolka szt 200 37. cukierki Choclairs 100g szt 200 38. cukierki Kopiko 120g szt 200 39. cukierki Alpen Liebe 125g szt 200 40. cukierki czekoladowe Mieszanka Wedlowska 260g szt 50 41. landrynki owocowe 90g szt 1000 42. landrynki miętowe 90g szt 2000 43. lizak Chupa Chups szt 2500 44. lizak owocowy szt 100 45. paluszki Lajkonik 200g szt 2000 46. precelki Lajkonik 130g szt 1000 47. rogal 7 Days 65g szt 1000 48. bombonierka Merci 250g szt 30 49. bombonieka Rafaello 150g szt 15 50. bombonierka Toffifee 125g szt 50 51. chałwa 50g szt 2500 52. ptasie mleczko 450g Wedel szt 100 53. sezamki 27g szt 3000 54. pierniki alpejskie Wedel 160 g szt 2000 3. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 1) przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami odrębnymi, 2) dostarczany asortyment musi być świeży z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia, 3) dostawa będzie zrealizowana w godzinach od 7.30 do 13.30, w ciagu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, 5) Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego, 6) Przedmiot dostawy nie może nosić żadnych oznak zepsucia czy też uszkodzeń mechanicznych. 7) W przypadku zamawiania przez Zamawiającego większych partii towaru stanowiącego przedmiot zamówienia, Zamawiający ma prawo do określenia minimalnego terminu przydatności do spożycia. 8) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniajacych odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu. 9) Dostawca zabezpieczy przedmiot zamówienia przed niekorzystnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych na dostarczany towar w trakcie transportu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem że ogólna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 5. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający nie przyjmie faktury jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 7. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 8. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 9. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni towar na nowy w przypadku zakwestionowania jakości. 10. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faxem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę. 11. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpczerwonybor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach