Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8673232 , fax. 074 8657523
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego
ul. Stefana Okrzei 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074 8673232, fax. 074 8657523
REGON: 89071789800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa skuterów śnieżnych dla Wałbrzysko-Kłodzkiej Grupy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych dwóch skuterów śnieżnych górskich, przystosowanych do ratownictwa górskiego, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych do przewozu ratowników i ciągnięcia akii z poszkodowanym lub sań (przyczepy) z niezbędnym sprzętem ratowniczym o minimalnych parametrach technicznych opisanych w pkt 3 SIWZ wraz z serwisowaniem, przeglądami technicznymi i transportem do punktu serwisowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 344210007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w Dziale VII pkt 2, 3 i 4. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom wykonawca przedstawi nazwę (typ) oraz opis parametrów technicznych oferowanych skuterów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.klodzko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa do siedziby Zamawiajacego fabrycznie nowych pięciu skuterów śnieżnych do ratownictwa górskiego
Dodano: 2010-10-10 - dostawa fabrycznie nowych pięciu skuterów śnieżnych do ratownictwa górskiego
Dodano: 2010-09-28 - Dostawa skutera śnieżnego z osprzętem realizowana w ramach projektu Zagospodarowanie turystyczne narciarskich i rowerowych tras pogranicza Broumowsko - Mieroszowskiego- III przetarg
Dodano: 2009-03-27 - Dostawa skutera śnieżnego z osprzętem realizowana w ramach projektu Zagospodarowanie turystyczne narciarskich i rowerowych tras pogranicza Broumowsko - Mieroszowskiego- IV przetarg
Dodano: 2009-04-15