Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Poznańska 109
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7428700 , fax. 095 7428701
- Data zamieszczenia: 2013-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
ul. Poznańska 109 109
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 095 7428700, fax. 095 7428701
REGON: 00029013300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.obrzyce.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SKRZYDEŁ DRZWIOWYCH DO PAWILONU NR 14 I WYKONANIE INSTALACJI WENTYLACYJNEJ W PAWILONIE NR 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzydeł drzwiowych do pawilonu Nr 14 w ramach inwestycji -Przebudowa budynku szpitalnego Nr 14, oraz wykonanie wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej w budynku Nr 15 w ramach inwestycji -Przebudowa układu pomieszczeń w budynku Nr 15. W odniesieniu do instalacji wentylacyjnej zamawiający sugeruje dokonanie wizji lokalnej w miejscu instalacji oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową dostępną w siedzibie zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrzyce.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na roboty budowlane - wymiana drzwi zewnętrznych w budynku koszarowym nr 9,10 w kompleksie wojskowym przy ul. Piastów 7 w Krośnie Odrzańskim. Sprawa nr 127/PN/2013.
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa drzwi wewnątrz lokalowych
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa drzwi automatycznych do wiatrołapu wewnętrznego
Dodano: 2011-11-07 - Dostawa wraz z montażem drzwi oraz umywalki na potrzeby Bloku Operacyjnego
Dodano: 2011-10-25 - Dostawa wraz z montażem drzwi wewnątrz lokalowych
Dodano: 2010-07-22