Przetargi.pl
Dostawa skokochronów ratowniczych na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej miasta stołecznego Warszawy.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-622 Warszawa, ul. Polna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5967300 , fax. 022 5967800
  • Data zamieszczenia: 2010-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy
    ul. Polna 1 1
    00-622 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5967300, fax. 022 5967800
    REGON: 01329210700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skokochronów ratowniczych na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej miasta stołecznego Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia CZĘŚĆ A Skokochron mały 1.1. Kod CPV 35111400-9 Sprzęt do ucieczki w razie pożaru 1.2. Specyfikacja rodzajowa a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych skokochronów ratowniczych małych, wyprodukowanych w 2010 r., o wymiarach nie przekraczających 4000mm x 4000mm x 2000 mm (długość / szerokość / wysokość). b) Wymagane jest aby oferowany skokochron ratowniczy posiadał ważne, w dniu składania ofert, świadectwo dopuszczenia na oferowany skokochron wydane przez jednostkę dopuszczającą zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 20.07.2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) z pozn. zm. c) Wymagane jest aby w oferowanym skokochronie ratowniczym zawory spustowe, do opróżniania skokochronu z powietrza, wyposażone były w osobny element przeznaczony do blokowania zaworu w pozycji otwarte. Zawór bez zastosowania takiego elementu oraz bez ingerencji osoby obsługującej, musi powracać i pozostawać w pozycji zamknięte. d) Pożądane przez zamawiającego jest aby, oferowany skokochron ratowniczy wyposażony był w adapter podciśnieniowy (pompkę inżektorową) przeznaczoną do opróżniania skokochronu z powietrza. Wyposażenie oferowanego skokochronu w takie dodatkowe urządzenie promowane będzie przy ocenie ofert. e) Napełnianie powietrzem oferowanego skokochronu winno być realizowane za pomocą butli na sprężone powietrze o pojemności min. 6 litów i ciśnieniu 300 bar. f) Oferowany skokochron ratowniczy winien być wyposażony w drugą zapasową butlę o parametrach identycznych jak butla podstawowa. g) Wymagane jest aby wykonawca zagwarantował przeszkolenie jednej osoby z personelu zamawiającego, która uprawniona będzie do przeprowadzania kontroli oferowanych skokochronów. Osoba taka winna otrzymać dokument w formie pisemnej uprawniający do przeprowadzania takich kontroli. h) Wykonawca winien przedstawić harmonogram przeprowadzania głównych kontroli bezpieczeństwa, które muszą być wykonywane w autoryzowanych serwisach. 1.3. Specyfikacja ilościowa a) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest dostawa 5 szt. małych skokochronów ratowniczych. b) Prawo opcji: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość prawa opcji zakupienia dodatkowego jednego skokochronu o parametrach i wyposażeniu identycznym jak w zamówieniu podstawowym, - Cena skokochronu zakupywanego z wykorzystaniem prawa opcji będzie identyczna jak cena skokochronu z zamówienia podstawowego, - Zamawiający będzie mógł wykorzystać prawo opcji w przypadku posiadania odpowiednich środków finansowych, w terminie od daty podpisania umowy na zamówienie podstawowe do dnia 20 listopada 2010 r., - Dostawa realizowana z prawa opcji będzie musiała być wykonana do dnia 15 grudnia 2010 r., - Prawo opcji będzie realizowane na podstawie aneksu do umowy na zamówienie podstawowe. 2. Przedmiot zamówienia CZĘŚĆ B Skokochron duży 2.1. Kod CPV 35111400-9 Sprzęt do ucieczki w razie pożaru 2.2. Specyfikacja rodzajowa a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych skokochronów ratowniczych dużych, wyprodukowanych w 2010 r., o wymiarach przekraczających 4000mm x 4000mm x 2000 mm (długość / szerokość / wysokość). b) Wymagane jest aby oferowany skokochron ratowniczy posiadał ważne, w dniu składania ofert, świadectwo dopuszczenia na oferowany skokochron wydane przez jednostkę dopuszczającą zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 20.07.2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) z pozn. zm. c) Pożądanym przez zamawiającego jest aby, napełnianie powietrzem oferowanego skokochronu realizowane było za pomocą wentylatorów osiowych napędzanych silnikiem spalinowym. Rozwiązanie takie będzie promowane przy ocenie ofert. Przy wykorzystaniu takiego rozwiązania skokochron winien być wyposażony w odpowiednie, przeznaczone do niego, wentylatory. d) W przypadku oferowania skokochronu napełnianego z butli ze sprężonym powietrzem wymagane jest aby były to butle o pojemności min. 8 litrów i ciśnieniu 300 bar. Skokochron winien być wyposażony w butlę podstawową i butlę zapasową o identycznych parametrach. g) Wymagane jest aby wykonawca zagwarantował przeszkolenie jednej osoby z personelu zamawiającego, która uprawniona będzie do przeprowadzania kontroli oferowanych skokochronów. Osoba taka winna otrzymać dokument w formie pisemnej uprawniający do przeprowadzania takich kontroli. f) Wykonawca winien przedstawić harmonogram przeprowadzania głównych kontroli bezpieczeństwa, które muszą być wykonywane w autoryzowanych serwisach. g) Wymagane jest aby pokrowiec na skokochron wyposażony był w osobne uchwytu transportowe dla sześciu osób. h) Wymagane jest aby pokrowiec do skokochronu wyposażony był w metalowe/metalowo - plastikowe zaczepu do zamykania i/lub system sznurowania. 2.3. Specyfikacja ilościowa a) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest dostawa 2 szt. dużych skokochronów ratowniczych. b) Prawo opcji: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość prawa opcji zakupienia dodatkowych dwóch skokochronów o parametrach i wyposażeniu identycznym jak w zamówieniu podstawowym, - Cena skokochronu zakupywanego z wykorzystaniem prawa opcji będzie identyczna jak cena skokochronu z zamówienia podstawowego, - Zamawiający będzie mógł wykorzystać prawo opcji w przypadku posiadania odpowiednich środków finansowych, w terminie od daty podpisania umowy na zamówienie podstawowe do dnia 20 listopada 2010 r., - Dostawa realizowana z prawa opcji będzie musiała być wykonana do dnia 15 grudnia 2010 r., - Prawo opcji będzie realizowane na podstawie aneksu do umowy na zamówienie podstawowe. 3. Warunki realizacji dostawy (dotyczą obu części zamówienia) a) Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana do dnia 15 grudnia 2010 r. b) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do lokalizacji wskazanych przez zamawiającego na ternie Warszawy. Każdy skokochron winien być dostarczony do inne lokalizacji. Lokalizacje te zostaną wskazane na etapie podpisywania umowy. c) Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. d) O gotowości do dostarczenia przedmiotu dostawy i przystąpienia do odbioru wykonawca musi powiadomić zamawiającego na piśmie co najmniej dwa dni robocze przed realizacją. e) Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zamawiający przeprowadzi jego odbiór, który polegać będzie na, sprawdzeniu dostarczonej dokumentacji (w tym: kart gwarancyjnych, harmonogramu przeglądów, instrukcji użytkowania) oraz organoleptycznym sprawdzeniu działania skokochronu włącznie z jego postawieniem. f) W przypadku gdy przedmiot dostawy nie przejdzie pozytywnie odbioru wszelkie koszty z nimi związane będą obciążać dostawcę. g) Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. h) Protokół z bezusterkowego odbioru będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. i) Faktura winna być wystawiona w terminie do 7 dni od daty spisania bezusterkowego odbioru. j) Oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesiące od daty spisania bezusterkowego protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351114009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną