Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-207 Szczecin, Plac Batorego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
- Data zamieszczenia: 2020-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
Plac Batorego 4
70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
REGON: 14501700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl; Platforma elektroniczna https://ums.ezamawiajacy.pl;
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
‘‘Dostawa składników umundurowania i oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania i oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 stycznia 2011 roku w sprawie umundurowania pracowników organów administracji morskiej (Dz. U. z 2011 r. nr 37 poz. 193). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18110000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; 4) pełnomocnictwo ( o ile dotyczy); 5) dowody potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży specjalistycznej dla personelu aeromedycznego IV
Dodano: 2022-09-29 - Dostawa składników umundurowania i oznak służbowych dla pracowników UMS
Dodano: 2019-08-12 - Dostawa obuwia i odzieży służbowej dla pracowników Wolińskiego Parku Narodowego
Dodano: 2018-10-19 - Dostawę składników umundurowania i oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
Dodano: 2017-07-18