Przetargi.pl
Dostawa skanerów, sprzętu komputerowego, odnowienie i zakup licencji.

Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-163 Wrocław, al. Marcina Kromera
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 32 72 100 , fax. 71 32 72 390
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
    al. Marcina Kromera 44
    51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 32 72 100, fax. 71 32 72 390
    REGON: 93193483900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zgkikm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanerów, sprzętu komputerowego, odnowienie i zakup licencji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów, sprzętu komputerowego, odnowienie i zakup licencji. Zamówienie obejmuje cztery części: Część nr I Dostawa 2 szt. skanerów dokumentowych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 mcy. Część nr II Dostawa 5 dysków twardych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 mce. Część nr III Odnowienie 200 sztuk posiadanych licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection w wersji 14 na okres 3 lat lub dostarczenie innego równoważnego oprogramowania spełniającego kryteria wymagane przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZ. Ważność licencji programu antywirusowego od dnia 09.06.2019 r. –08.06.2022 r. Część IV Dostawa 1 szt. licencji na Księgę Handlową w wersji platynowej do oprogramowania ENOVA 365 (uzupełnienie posiadanych licencji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38520000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach