Przetargi.pl
Dostawa skanerów specjalistycznych wraz z kompatybilnym oprogramowaniem OCR do skanowania i indeksowania dokumentów w związku z wdrożeniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.us.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanerów specjalistycznych wraz z kompatybilnym oprogramowaniem OCR do skanowania i indeksowania dokumentów w związku z wdrożeniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów specjalistycznych (18 szt.), zwanych dalej sprzętem, wraz z kompatybilnym oprogramowaniem OCR (optyczne rozpoznawanie znaków; 18 licencji) do skanowania i indeksowania dokumentów w związku z wdrożeniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2018), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, sprzęt musi pochodzić z oficjalnej dystrybucji na rynek UE. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem instrukcji konfiguracji sprzętu i oprogramowania do pracy z EZD PUW oraz wykonanie jednej instalacji na stanowisku wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny autoryzowany serwis gwarancyjny. Konsultant infolinii będzie posługiwał się językiem polskim. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia. 5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji: skaner: 36 miesięcy, oprogramowanie - 3 letnie wsparcie producenta; wsparcie oprogramowania powinno polegać na: aktualizacji oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; dostępie do poprawek udostępnianych przez producenta; dostępie do bazy wiedzy producenta; wsparciu telefoniczne i internetowemu przez serwis producenta. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 7. Wymagany czas naprawy sprzętu: najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia wady, oznacza wykonanie naprawy sprzętu lub podstawienie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach i podobnym przebiegu liczony od chwili przesłania zgłoszenia faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2)w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3)w gwarancjach bankowych lub 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach