Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa ogłasza przetarg
- Adres: 10-562 Olsztyn, ul. Emilii Plater 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5219100 , fax. 089 5219109, 5219849
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
ul. Emilii Plater 1 1
10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5219100, fax. 089 5219109, 5219849
REGON: 51075050900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa skanerów komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 27 skanerów komputerowych, na potrzeby obsługi Elektronicznego Sytemu Obiegu Dokumentów e-SOD w tym: 2 skanery typu I oraz 25 skanerów typu II zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dostępnym na stronie zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wypełnionym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć: 1. Aktualny na dzień składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopouszczenie do udziału w licytacji, Uwaga: W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku gdy upoważnienie osoby podpisującej wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz inne dokumenty nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do wniosku należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku). Uwaga: W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zarówno wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, jak i załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty składane w formie kserokopii, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pozostałe dokumenty jakie należy złożyć wraz w wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 1. Dokument/Oświadczenie potwierdzający posiadanie deklaracji CE dla każdego typu oferowanego skanera. 2. Dokument/Oświadczenie potwierdzające że oferowane urządzenie jest zgodne z wymaganiami normy Energy Star.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dwóch mobilnych skanerów do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Dodano: 2015-10-26 - Zakup i dostawa dwóch mobilnych skanerów do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa sprzętu do digitalizacji wraz z oprogramowaniem na potrzeby Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu (MD-1/2014)
Dodano: 2014-09-23 - Zakup sprzętu komputerowego i dwóch monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Kętrzyn
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa skanera specjalistycznego do skanowania starodruków i sprzętu komputerowego
Dodano: 2013-09-12 - Dostawa skanera, drukarki i komputera przenośnego na potrzeby rekrutacji studentów anglojęzycznych Katedry Anatomii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2013-05-20 - Dostawa i instalacja SKANERÓW i GRAFICZNYCH STACJI ROBOCZYCH na potrzeby Archiwum Państwowego w Olsztynie
Dodano: 2012-04-24