Przetargi.pl
Dostawa skanera z oprogramowaniem

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 15-399 Białystok, ul. Handlowa 6/108
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7481200 , fax. 085 7481201
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Handlowa 6/108 6/108
    15-399 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7481200, fax. 085 7481201
    REGON: 57975085905000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanera z oprogramowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera z oprogramowaniem. 2. Minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego: a) Technologia skanowania CIS b) Liczba czujników 5 c) Rozdzielczość maksymalna 3600 dpi d) Rozdzielczość optyczna 600 dpi e) Dokładność skanowania +/- 0,1% f) Kontrola rozdzielczości od 100 dpi co 1 dpi g) Szerokość oryginału 1118 mm h) Szerokość skanowania 1016 mm i) Maksymalna grubość oryginału 20 mm j) Długość skanowania Nieograniczona przez skaner k) Szybkość skanowania Kolor: 1,07 cm/s; Mono: 12,8 cm/s l) Typy dokumentów Nieprzezroczyste i przezroczyste m) Kalibracja Kalibracja fabryczna n) Interfejs USB 2.0 o) Oprogramowanie dodatkowe ScanWorks lub inny opcjonalny program dedykowany do skanerów wielkoformatowych, o tych samych bądź lepszych parametrach, co w/w program, ponadto posiadający niżej wymienione narzędzia do poprawy jakości zeskanowanego dokumentu: - wyostrzanie obrazu, - usuwanie zanieczyszczeń, - redukcja głębi koloru, - regulacja kolorów RGB, - regulacja białego i czarnego punktu, - regulacja kontrastu i jasności, - prostowanie obrazu, - obrót obrazu co 90° przeciwnie lub zgodnie z ruchem wskazówek zegara, - przycięcie do zdefiniowanej ramki lub wielkości, - inwersja oraz tworzenie lustrzanego odbicia, - dokonywanie zmian (edycja) na zeskanowanych wcześniej dokumentach, - dokonywanie zmian (edycja) ustawień zapisu skanów, - współpraca z profilami ICM, - skanowanie w trybie wsadowym, p) Wyposażenie Podstawa, kabel zasilający, nośnik(i) ze sterownikami, podstawowe oprogramowanie , instrukcja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) ma uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania; 2) ma niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunek opisany w pkt. 1.2) Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował minimum jedną dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia i załączy dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymaga się aby każdy podmiot występujący wspólnie nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy , a wspólnicy łącznie spełnili pozostałe warunki określone w niniejszym rozdziale. 5. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - form. 1, b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - form. 2, c) wykaz dostaw zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie niniejszego przedmiotu zamówienia. - form. 3, d) dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie; 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument wymieniony w pkt 1 lit. b), przedstawia każdy z Wykonawców. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. c), d) i e), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach