Przetargi.pl
„Dostawa skanera oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Borów”

Gmina Borów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 933 022 , fax. 713 933 035
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
    ul. Konstytucji 3 Maja 22
    57-160 Borów, woj. dolnośląskie
    tel. 713 933 022, fax. 713 933 035
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwborow.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa skanera oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Borów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem, podłączeniem i uruchomieniem sprzętu komputerowego oraz skanera zakupionych na potrzeby Urzędu Gminy Borów. Wykaz sprzętu: - Skaner z podajnikiem zakupiony w ilości 1 szt. - Laptop wraz z oprogramowaniem w ilości 2 szt. Wskazany powyżej sprzęt zostanie zakupiony na potrzeby realizacji projektu pn. „Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. - Komputer stacjonarny wraz z oprogramowanie i monitorem w ilości 1 szt. Wskazany powyżej zestaw komputerowy zostanie zakupiony na potrzeby Urzędu Gminy Borów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wskazanego powyżej sprzętu) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia. Warunki płatności i realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Z uwagi na fakt, iż część zakupionego wyposażenia zostanie rozliczone w ramach realizacji projektu pn. „Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Zamawiający żąda wystawienia przez Wykonawcę dwóch oddzielnych faktur tj. pierwsza wystawiona na dostawę skanera 1 szt., laptop 2 szt. z oddzielnym wskazaniem na fakturze dodatkowego oprogramowania Office (2 szt) i kolejna wystawiona na komputer 1 szt. oraz monitor 1szt. również z oddzielnym wskazaniem na fakturze dodatkowego oprogramowania Office (1 szt.) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca, który składa ofertę musi wypełnić i dołączyć do oferty formularz cenowy sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 2. Wykonawca musi wskazać w kol. 5 –wartość zamówienia netto, w kol. 6 –kwota podatku vat (jeśli dotyczy) oraz w kol. 7-wartość zamówienia brutto, a ponadto dla pozycji dot. dostawy laptopów i komputera stacjonarnego również w kol. 7 Wykonawca wskaże wartość brutto zakupu dodatkowego oprogramowania Office. Ostatnia kolumna tj. nr 8 zestawienia musi zawierać opis głównych parametrów zaoferowanego produktu oraz nazwę producenta/ typ/ model/rodzaj. Wszystkie parametry na które zwrócił uwagę Zamawiający muszą zostać podane/opisane przez Wykonawcę. Na podstawie tej informacji, Zamawiający zbada zgodność oferty z SIWZ (tj. zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty właściwie wypełnionego formularza cenowego, to tym samym nie przekaże Zamawiającemu informacji niezbędnych do potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ. Dlatego też, Zamawiający nie będzie mógł dokonać oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. Należy podkreślić, iż wskazanie w formularzu cenowym wymaganej przez Zamawiającego informacji dotyczącej głównych parametrów zaoferowanego produktu oraz nazwa producenta/ typ/ model/rodzaj oferowanego przedmiotu zamówienia jest częścią treści oferty opisującej zakres świadczenia Wykonawcy, wskazującej konkretnie, co jest oferowane w ramach danej dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ oraz wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ nr 2. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów –załącznik nr 6 do SIWZ-jeśli dotyczy; c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik-jeśli dotyczy; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia-jeśli dotyczy; e) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom- załącznik nr 5 do SIWZ-jeśli dotyczy. f)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną