Gmina Borów ogłasza przetarg
- Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 933 022 , fax. 713 933 035
- Data zamieszczenia: 2019-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
ul. Konstytucji 3 Maja 22
57-160 Borów, woj. dolnośląskie
tel. 713 933 022, fax. 713 933 035
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwborow.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa skanera oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Borów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem, podłączeniem i uruchomieniem sprzętu komputerowego oraz skanera zakupionych na potrzeby Urzędu Gminy Borów. Wykaz sprzętu: - Skaner z podajnikiem zakupiony w ilości 1 szt. - Laptop w ilości 2 szt. Wskazany powyżej sprzęt zostanie zakupiony na potrzeby realizacji projektu pn. „Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. - Komputer stacjonarny wraz z monitorem w ilości 1 szt. Wskazany powyżej zestaw komputerowy zostanie zakupiony na potrzeby Urzędu Gminy Borów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wskazanego powyżej sprzętu) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia. Warunki płatności i realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Z uwagi na fakt, iż część zakupionego wyposażenia zostanie rozliczone w ramach realizacji projektu pn. „Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Zamawiający żąda wystawienia przez Wykonawcę dwóch oddzielnych faktur tj. pierwsza wystawiona na dostawę skanera 1 szt., laptop 2 szt. i kolejna wystawiona na komputer 1 szt. oraz monitor 1szt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca, który składa ofertę musi wypełnić i dołączyć do oferty formularz cenowy sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 2. Wykonawca musi wskazać w kol. 5 –wartość zamówienia netto, w kol. 6 –kwota podatku vat (jeśli dotyczy) oraz w kol. 7-warztość zamówienia brutto. Ostatnia kolumna tj. nr 8 zestawienia musi zawierać opis głównych parametrów zaoferowanego produktu oraz nazwę producenta/ typ/ model/rodzaj. Na podstawie tej informacji, Zamawiający zbada zgodność oferty z SIWZ (tj. zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty właściwie wypełnionego formularza cenowego, to tym samym nie przekaże Zamawiającemu informacji niezbędnych do potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ. Dlatego też, Zamawiający nie będzie mógł dokonać oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. Należy podkreślić, iż wskazanie w formularzu cenowym wymaganej przez Zamawiającego informacji dotyczącej głównych parametrów zaoferowanego produktu oraz nazwa producenta/ typ/ model/rodzaj oferowanego przedmiotu zamówienia jest częścią treści oferty opisującej zakres świadczenia Wykonawcy, wskazującej konkretnie, co jest oferowane w ramach danej dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ oraz wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ nr 2. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów –załącznik nr 6 do SIWZ-jeśli dotyczy; c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik-jeśli dotyczy; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia-jeśli dotyczy; e) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom- załącznik nr 5 do SIWZ-jeśli dotyczy; f)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –Wykonawca sam składa bez wzywania Zamawiającego w terminie 3 dni od ukazania się na stronie Zamawiającego informacji z otwarcia ofert). Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w ramach projektu UPWR 2.0: międzynarodowy i interdyscyplinarny program rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 części
Dodano: 2023-05-09 - SZP/242-229/2022 Dostawa Sprzętu komputerowego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2022-11-09 - Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
Dodano: 2022-07-13 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych w szkołach kształcenia zawodowego Powiatu Wołowskiego (w podziale na części 1, 2, 3) w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 2” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Dodano: 2021-04-28 - ,,Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania” – cz. 2 (drukarki), 3 (oprogramowanie), 5 (tablety), 7 (laptop)
Dodano: 2021-02-05 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 6 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ dla jednostek organizacyjnych uczelni
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - program antywirusowy
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2021-01-12 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-01 - KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW I OPROGRAMOWAŃ DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
Dodano: 2020-11-23