Przetargi.pl
Dostawa skanera- licznika do monitoringu wędrówek ryb wraz z kamerą dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.

Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Ul. Szarych Szeregów 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 98 29 , fax. 59 842 98 29
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
    Ul. Szarych Szeregów 14 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 98 29, fax. 59 842 98 29
    REGON: 22103768000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanera- licznika do monitoringu wędrówek ryb wraz z kamerą dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa skanera-licznika do monitoringu wędrówek ryb wraz z kamerą dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.3.Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności rzeczy oraz dostarczenie jej zamawiającemu.Miejscem dostarczenia urządzenia jest wskazane przez zamawiającego: przepławka przy jazie głównym na węźle wodnym na rzece Słupi w Słupsku-zwane dalej również miejscem dostawy skanera.4.Wykonawca udzieli minimum:24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.5.Wymagane jest, aby dostawca zapewnił we własnym zakresie transport. Wymagane jest uruchomienie urządzenia (skanera) i przeprowadzenie prób technicznych (testów) poprawności pracy, zakończonych wynikiem pozytywnym i potwierdzonych podpisaniem protokołu odbioru.6.Wymaga się również przeprowadzenia instruktażu w zakresie poprawnej i bezpiecznej eksploatacji urządzenia, w wymiarze co najmniej 3 godzin, prowadzone dla dwóch osób zamawiającego.7.Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów):a) dokumentacja (instrukcja) techniczna urządzenia wraz z opisem budowy,eksploatacji i zasad bezpieczeństwa,b)dokumenty potwierdzające osiąganie podanych parametrów technicznych (wyniki badań technicznych) ich zgodności z parametrami wymienianymi w pkt.2.c) karta gwarancyjna d) innych dokumentów, jeżeli posiadanie takich dokumentów przez zamawiającego jest niezbędne do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania.8.Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia rzeczy używanej, tj. innej niż fabrycznie nowa i kompletny.9. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):31644000-2-różne rejestratory danych,32333100-7-rejestratory obrazu wideo 10.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.11.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom.W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.12.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.13.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ-Wzór umowy.14.Zamawiający nie dopuszcza:składania ofert częściowych (Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części),składania ofert wariantowych.15.Zamawiający nie przewiduje:udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy;zawarcia umowy ramowej,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316440002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pomorskieparki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach