Przetargi.pl
Dostawa skanera laserowego z akcesoriami, oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz udzielenie wsparcia szkoleniowego dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 448 003 , fax. 33 843 18 62
  • Data zamieszczenia: 2019-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
    ul. Więźniów Oświęcimia 20
    32603 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 448 003, fax. 33 843 18 62
    REGON: 27601500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanera laserowego z akcesoriami, oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz udzielenie wsparcia szkoleniowego dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dostawa oraz montaż, instalacja, uruchomienie i przetestowanie dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu fabrycznie nowego skanera laserowego z akcesoriami, oprogramowania i sprzętu komputerowego o parametrach technicznych i ilościowych opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Miejsce dostawy w tym montażu, instalacji, uruchomienia i przetestowania: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, wejście od ul. St. Leszczyńskiej 11. 1.2. Wsparcie szkoleniowe w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38520000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy 00/100) . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku 53 1130 1150 0012 1268 9790 0006 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu na dostawę skanera laserowego z akcesoriami, oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz udzielenie wsparcia szkoleniowego dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu” 8. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać ustawowe przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany skaner laserowy, akcesoria, oprogramowanie i sprzęt komputerowy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1.1. specyfikację techniczną sporządzoną wg wzoru specyfikacji technicznej stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z prospektami, folderami, fotografiami, katalogami itp. potwierdzającymi, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, 1.2. certyfikat CE dotyczący skanera laserowego, potwierdzający wymagania określone przez Zamawiającego w pkt V/2 SIWZ. 1.3. dokumenty, o których mowa w pkt IX/3/3.1 SIWZ oraz pkt IX/3/3.2 SIWZ podlegają uzupełnieniu w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzupełnienie tych dokumentów nie może prowadzić do zmiany oferty. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania z tytułu okoliczności o której mowa w art., 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach