Przetargi.pl
Dostawa skanera do materiałów archiwalnych

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25
    31002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 387191300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanera do materiałów archiwalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzenia do reprodukowania obiektów bibliotecznych metodą fotograficzną oraz przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego osób ze sposobu obsługi ww. urządzenia. 2. Szczegółowy opis zamawianego urządzenia: Wytyczne ogólne: a) Szybkość wykonania reprodukcji poniżej 0,5 sekundy. b) Matryce skanujące (średnioformatowe przystawki cyfrowe) montowane na korpusy aparatów średnioformatowych z obiektywem do kolumny reprodukcyjnej dającej możliwość płynnej regulacji elementu skanującego względem obiektu. c) Obiekty spoczywają na platformie kołyskowej w kształcie V, dzięki czemu nie muszą być wypłaszczone. d) Szyba dociskowa w kształcie V ze szkła antyrefleksyjnego jest poruszana pneumatycznie za pomocą sprężonego powietrza oraz posiada mechanizm regulacji szerokości płaszczyzny podstawy osadzania obiektów. e) Urządzenie wsparte jest na stabilnym metalowym stole reprodukcyjnym wykonanym z lekkiego metalu pokrytego czarną nierefleksyjna powłoką. f) Obsługa urządzenia odbywa się za pomocą przycisków ręcznych lub nożnych lub z poziomu komputera. Elementy mechaniczne a) 2 kolumny reprodukcyjne z możliwością płynnej regulacji odległości matrycy względem obiektu. b) Stół roboczy wykonany z czarnego lekkiego metalu wymiar min. 2x1,9x1,5m. c) Szyba dociskowa w kształcie V o kącie rozwarcia do 100”. d) Wymiar szyby dociskowej ze szkła antyrefleksyjnego min. 60x42cm dla jednej strony , dwustronnie min .86 x 61 cm . e) Szyba dociskowa ruchoma góra –dół, przesuw półautomatyczny generowany sprężonym powietrzem z kompresora. Możliwość ręcznej regulacji docisku szyby do obiektu. f) Kompresor o pojemności min 14L, moc 0,5 HP (0,30 kw), poziom hałasu maks. 45 DB, wydajność min 40 L/min. g) Oświetlenie – min. dwie lampy LED (emitujące tzw. bezpieczne zimne światło bez promieniowania UV) montowane do górnej ramy stołu reprodukcyjnego z możliwością regulacji kąta padania światła. h) Karta kontroli obrazu – wzornik posiada 18 barwnych pól, liczbowo określonych według wartości Cie LAB umożliwiających kontrolę poziomu reprodukcji barwnej – delta e oraz 12 pól szarości, liczbowo określonych według wartości Cie LAB umożliwiających kontrolę kontrastu, tabele paskowe do określania rozdzielczości optycznej i poziomu zaszumienia. Wielkość karty minimum- 17,5 x 25 cm. Elementy pozyskujące obraz 2 szt. aparaty średnioformatowe z obiektywami 80 mm i przystawkami cyfrowymi minimalnie 80 Mp. Każdy składający się co najmniej z następujących elementów: A. Body: • Gniazdo CompactFlash • Wyświetlacz dotykowy • Zdalna obsługa aparatu za pomocą komputera (wyzwalanie migawki, zmiana ustawień) • Obsługa funkcji Focus Stacking oraz Time-lapse B. Przystawka średnioformatowa • matryca CCD minimalnie 80 min pikseli, • rozmiar matrycy min.40x53mm • głębia koloru min. 16-bit / kanał • rozpiętość tonalna min. 12 stopni • czułość min. 50-800 ISO • wyświetlacz dotykowy min. 3 cale C. Obiektyw 80 mm • zakres przysłon min. 2,8 – 22 • kąt widzenia – min. 47 stopni • ustawienie ostrości – autofocus lub ręcznie • odległość ostrzenia min. 70 cm • średnica filtra – 72 mm • elektroniczna migawka D. Kabel połączeniowy USB aparat- komputer o długości min. 3 m E. Wężyk spustowy do ręcznego wyzwalania migawki o długości min. 3 m F. Oprogramowanie: • umożliwiające obsługę wszystkich funkcji aparatu za pomocą komputera, w szczególności ustawienia parametrów przesłony i migawki.: • pozwalające na obróbkę graficzną wykonanych zdjęć, w szczególności edycję plików źródłowych (RAW) • ustawienie presetów dla parametrów technicznych dla serii zdjęć • wygenerowanie z pliku źródłowego formatów pochodnych (TIFF, JPEG) 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na elementy rejestrujące obraz, oraz co najmniej 12-miesięcznej na elementy mechaniczne. Długość gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i może być wydłużona przez Wykonawcę. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty opis oferowanego urządzenia, zawierający informacje niezbędne do zweryfikowania spełniania wymogów Zamawiającego określonych powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38650000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, oznacza to, że środki muszą zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ALIOR BANK S.A. 91 1060 0076 0000 3310 0021 8398. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach