Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Słupi ogłasza przetarg
- Adres: 28-350 Słupia, Słupia
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 816 003 , fax. 413 816 003
- Data zamieszczenia: 2017-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Słupi
Słupia 256
28-350 Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 413 816 003, fax. 413 816 003
REGON: 30163140800093 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.coboru.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Oddział Agencji Wykonawczej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa siewnika punktowego do kukurydzy i buraka cukrowego sfinansowanego leasingiem finansowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zakup (dostawa) fabrycznie nowego siewnika punktowego do kukurydzy i buraka cukrowego sfinansowanego leasingiem finansowym do COBORU SDOO w Słupi. Opis wymaganych parametrów technicznych stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis warunków leasingu finansowego stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaoferowany siewnik musi posiadać świadectwo homologacji dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz opis przedmiotu zamówienia -wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1). 1.2. Formularz opis warunków leasingu finansowego – podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 2). 1.3. Harmonogram spłat rat leasingowych wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 3). 1.4. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 4) 1.5. Do oferty należy dołączyć foldery, rysunki, zdjęcia zawierające dokładny (szczegółowy) opis parametrów funkcjonalnych, użytkowych, technicznych i innych wymaganych elementów w zakresie umożliwiającym ocenę spełnienia określonych przez Zamawiającego minimalnych wymagań. 1.6. Oświadczenie własne wykonawcy (załącznik nr 5) 1.7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6) – Wykonawca składa zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt VI. 2 niniejszej SIWZ. 1.8. Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym (załącznik nr 8). 1,9, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną