Przetargi.pl
Dostawa siedmiu instrumentów perkusyjnych dla Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu.

Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-808 Poznań, ul. Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 568 926 , fax. 618 536 676
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 87
    61-808 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 568 926, fax. 618 536 676
    REGON: 27573100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa siedmiu instrumentów perkusyjnych dla Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Dostawa marimby - 1 szt. Część 2: Dostawa wibrafonu - 1 szt. Część 3: Dostawa gongów strojonych ze statywem – 1 zestaw. Część 4: Dostawa dzwonków orkiestrowych – 1 zestaw. Część 5: Dostawa talerzy orkiestrowych – 1 zestaw. Część 6: Dostawa tom tom basowego – 1 szt. Część 7: Dostawa bell tree – 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagana gwarancja minimalna została określona w zał. nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37316000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo wypełniony formularz oferty, wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną