Przetargi.pl
Dostawa sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych, serwera z oprogramowaniem i drukarek oraz komputerów stacjonarnych i przenośnych

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84240 Reda, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Gdańska 33
    84240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych, serwera z oprogramowaniem i drukarek oraz komputerów stacjonarnych i przenośnych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia – Komputery przenośne z oprogramowaniem. Notebook – ilość 2 sztuk (wszystkie sztuki - jeden producent i model) Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Zastosowanie Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna 2. Wyświetlacz 1. Przekątna w przedziale 15”-16” 2. Rozdzielczość min. 1920 x 1080 3. Podświetlenie LED 4. Powłoka przeciwodblaskowa (nie może być uzyskana przez dodatkowe nakładki, naklejki, filtry itp.). 3. Procesor Procesor wielordzeniowy. Musi osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 3800 punktów Wynik dostępny na stronie : http://www.cpubenchmark.net 4. Płyta główna Wyposażona przez producenta w dedykowany chipset dla oferowanego procesora. 5. Pamięć RAM 1. Min. 4GB DDR4, 2. możliwość rozbudowy do min 8GB 6. Pamięć masowa Min. 500 GB, 7200 obr./min 7. Karta graficzna Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12. 8. Klawiatura QWERTY w układzie polski programisty 9. Wyposażenie 1. Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition. 2. Wbudowane głośniki. 3. Wbudowany mikrofon. 4. Zintegrowana karta sieciowa Gigabit Ethernet, RJ45. 5. Zintegrowana w obudowie karta WiFi 802.11 a/b/g/n/ac. 6. Zintegrowany w obudowie moduł Bluetooth 4.0. 7. Kamera internetowa trwale zainstalowana w obudowie matrycy. 8. Touchpad ze strefą przewijania w pionie i poziomie. 9. Czytnik kart pamięci SD 10. Nagrywarka DVD 8x DVD +/- RW Super Multi Dual Layer wewnętrzny (z oprogramowaniem do nagrywania płyt DVD oraz odtwarzania płyt DVD Video) 10. Bateria i zasilanie Nieprzerwany czas pracy na baterii min. 480 minut Zasilacz w zestawie (pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego efektywności min. 85% przy obciążeniu 50%). 11. Obudowa Plastikowa w odcieniach czerni, grafitu lub srebra, możliwość odchylenia ekranu o 180 stopni. 12. Waga i wymiary Waga max 2,2 kg z baterią 13. BIOS BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI, pełna obsługa za pomocą klawiatury i myszy. Możliwość uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych. Możliwość odczytania z BIOS informacji o: wersji BIOS, nr seryjnym komputera, 14. Certyfikaty 1. Deklaracja zgodności CE 2. Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym 3. Certyfikat EnergyStar lub równoważny 4.Certyfikat ISO 9001 lub równoważne dla producenta sprzętu 5. Certyfikat ISO 9001 lub równoważne dla firmy serwisującej oraz poświadczenie autoryzacji przez producenta 6. Oświadczenie producenta o przejęciu obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy w razie nie wywiązywania się z umowy 15. System operacyjny Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Professional PL 64-bit (nieograniczona w czasie licencja uprawniająca do korzystania z programu na terenie RP) , nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub równoważny system operacyjny (nieograniczona w czasie licencja uprawniająca do korzystania z programu na terenie RP), charakteryzujący się co najmniej następującymi cechami: 1. zlokalizowanie w języku polskim, co najmniej następujące elementy: pomoc techniczna i komunikaty systemowe, 2. wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, 3. możliwość przywracania plików systemowych, 4. możliwość zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, 5. poprawna współpraca z MS Windows 2003/2008/2012 Serwer, MS Active Directory, pakietem Microsoft Office 2013. 16. Porty i złącza 1. Cyfrowy port umożliwiający połączenie komputer-monitor (HDMI lub Display Port) 2. port VGA 1 szt. 3. 3x USB, w tym min. 1x USB 3.0. 4. Porty audio: wejście na mikrofon i słuchawki – dopuszcza się rozwiązanie combo. 5. 1x RJ-45 (10/100/1000). 6. Gniazdo Kensington. Uwaga! Wymagana ilość i rozmieszczenie portów nie może być osiągnięta w wyniku zastosowania konwerterów, koncentratorów, kart rozszerzeń lub przejściówek itp. 17. Oprogramowanie biurowe Pakiet aplikacji biurowych oczekiwany przez Zamawiającego: Microsoft Office Home and Business 2013 PL lub nowszy. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie oprogramowania równoważnego – za oprogramowanie równoważne Zamawiający uznaje Oprogramowanie posiadające tożsamą funkcjonalność co wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz możliwość pełnej integracji i współpracy z Oprogramowaniem dostarczanym w ramach laptopa. Pakiet aplikacji biurowych musi spełniać następujące wymagania minimalne: - Pakiet biurowy dostarczony wraz z licencją. - Nieograniczona w czasie licencja do użytkowania na terytorium RP Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: - Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. - Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych. - Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) –użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: - posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, - ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML, - umożliwia wykorzystanie schematów XML, wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny - Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: • Edytor tekstów • Arkusz kalkulacyjny • Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji • Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Edytor tekstów musi umożliwiać: - Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty - Wstawianie oraz formatowanie tabel i obiektów graficznych - Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) - Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel, rysunków oraz tworzenie spisów treści - Formatowanie nagłówków i stopek stron - Sprawdzanie pisowni w języku polskim - Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników - Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności - Określenie układu strony (pionowa/pozioma) - Wydruk dokumentów - Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną - Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003, 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu - Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji - Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. - Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: - Tworzenie raportów tabelarycznych i wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych. - Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. - Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danychzgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) - Obsługę „kostek OLAP” oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych - Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych - Wyszukiwanie i zamianę danych - Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego - Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie - Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności - Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem - Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. - Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. - Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: - Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: - Prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego - Drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek - Zapisane jako prezentacja tylko do odczytu. - Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji - Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera. - Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo - Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego - Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnymj. - Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów - Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera. - Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, 2007 i 2010. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: - Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego - Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców - Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną - Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule - Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy - Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia - Zarządzanie kalendarzem - Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom - Przeglądanie kalendarza innych użytkowników - Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach - Zarządzanie listą zadań - Zlecanie zadań innym użytkownikom - Zarządzanie listą kontaktów - Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom - Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników - Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników Licencja w formie certyfikatu, karty klucza 18. Warunki gwarancji Minimum 36 miesięczna gwarancja świadczona na miejscu u klienta, zgodnie z warunkami umowy. W przypadku awarii w okresie gwarancji nośników danych (dysk twardy, itp.) zostają one u zamawiającego. 19. Peryferia i akcesoria Mysz optyczna w kolorze ciemnoszary lub czarny, bezprzewodowa, z nadajnikiem radiowym nano, Rozdzielczość: 1000 dpi 20. Wsparcie techniczne producenta Dostęp poprzez stronę internetową producenta za podaniem numeru seryjnego do następujących informacji: • najnowszych sterowników • sprawdzenia konfiguracji sprzętowej • warunków i okresu gwarancji Część 2 zamówienia – Zestawy komputerowe z oprogramowaniem Zestaw komputerowy – ilość 16 sztuk (wszystkie sztuki monitorów i komputerów - jeden producent i model) Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Typ Komputer stacjonarny 2. Płyta Główna 1. Spełnia wszystkie wymagania do poprawnego działania komponentów zestawu. 2. Posiada wbudowany chipset rekomendowany przez producenta procesora. 3. Procesor Procesor wielordzeniowy osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 5400 punktów według wyników ze strony http://www.cpubenchmark. W ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora. 4. obudowa W kolorach odcieni czerni lub grafitu. Porty i gniazda wyprowadzone na panel przedni: 2 gniazda USB 3.0, wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonu, czytnik kart SD 5. Pamięć operacyjna 1. min. 4 GB DDR4 2. możliwość rozbudowy do min. 8 GB. 6. Liczba gniazd pamięci 1. Co najmniej 2 2. Min. 1 wolne gniazdo. 7. Dysk twardy min. 500 GB SATA3, 7200 obr./min 8. Karta grafiki Zintegrowana karta graficzna wykorzystująca pamięć RAM systemu przydzielaną dynamicznie, obsługująca funkcje: - DirectX 12 - OpenGL 4.0 9. Audio 1. Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna ze standardem HD Audio. 10. Wyposażenie 1. Pełnowymiarowa, o konstrukcji oburęcznej, mysz optyczna w kolorze ciemnoszary lub czarny, przewodowa USB z dwoma klawiszami (trzeci w rolce) oraz rolką (scroll) – długość kabla min. 1,8 m,. Rozdzielczość: 1000 dpi 2. Klawiatura układ polski programisty, długość kabla min. 1,8 m, możliwość regulacji kąta nachylenia. 3. Nagrywarka wewnętrzna DVD +/-RW 11. Zasilacz 1. Zasilacz w obudowie, pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego efektywności min. 85% przy obciążeniu 50%. 2. Zasilacz musi zapewnić wydajną pracę wszystkich zainstalowanych komponentów oraz zabezpieczyć zasilanie dla wszystkich komponentów, przewidzianych dodatkowo do instalacji w komputerze, zgodnie ze specyfikacją producenta. 12. Porty Nie mniej niż: 1. 6 x USB w tym minimum 2 porty USB 3.0. 2. 1 x RJ45 Ethernet. 3. 1x cyfrowy interfejs wyjściowy pozwalający na przesyłanie sygnału video do monitora. 4. Czytnik kart SD (panel przedni) 5. Gniazdo mikrofonu i gniazdo słuchawki . Uwaga! Wymagana ilość i rozmieszczenie portów nie może być osiągnięta w wyniku zastosowania konwerterów, koncentratorów, kart rozszerzeń lub przejściówek itp. 13. System operacyjny Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Professional PL 64-bit (nieograniczona w czasie licencja uprawniająca do korzystania z programu na terenie RP), nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub równoważny system operacyjny (nieograniczona w czasie licencja uprawniająca do korzystania z programu na terenie RP), charakteryzujący się co najmniej następującymi cechami: 1. zlokalizowanie w języku polskim, co najmniej następujące elementy: pomoc techniczna i komunikaty systemowe, 2. wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, 3. możliwość przywracania plików systemowych, 4. możliwość zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, 5. poprawna współpraca z MS Windows 2008/2012 Serwer, MS Active Directory, pakietem Microsoft Office 2013. 14. BIOS 1. BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI 2. Możliwość wprowadzenia hasła ochrony dysku twardego. 3. Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) 4. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-butowania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń 5. Możliwość ustawienia hasła użytkownika. 6. Możliwość ustawienia hasła nadzorcy. 7. Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. 8. Możliwość wyłączania portów USB. 15. Wirtualizacja Sprzętowe wsparcie technologii wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty głównej oraz w BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu). 16. Oprogramowanie biurowe Pakiet aplikacji biurowych oczekiwany przez Zamawiającego: Microsoft Office Home and Business 2013 PL lub nowszy. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie oprogramowania równoważnego – za oprogramowanie równoważne Zamawiający uznaje Oprogramowanie posiadające tożsamą funkcjonalność co wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz możliwość pełnej integracji i współpracy z Oprogramowaniem dostarczanym w ramach laptopa. Pakiet aplikacji biurowych musi spełniać następujące wymagania minimalne: - Pakiet biurowy dostarczony wraz z licencją. - Nieograniczona w czasie licencja do użytkowania na terytorium RP Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: - Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. - Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych. - Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) –użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: - posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, - ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML, - umożliwia wykorzystanie schematów XML, wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny - Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: • Edytor tekstów • Arkusz kalkulacyjny • Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji • Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Edytor tekstów musi umożliwiać: - Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty - Wstawianie oraz formatowanie tabel i obiektów graficznych - Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) - Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel, rysunków oraz tworzenie spisów treści - Formatowanie nagłówków i stopek stron - Sprawdzanie pisowni w języku polskim - Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników - Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności - Określenie układu strony (pionowa/pozioma) - Wydruk dokumentów - Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną - Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003, 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu - Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji - Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. - Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: - Tworzenie raportów tabelarycznych i wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych. - Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. - Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danychzgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) - Obsługę „kostek OLAP” oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych - Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych - Wyszukiwanie i zamianę danych - Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego - Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie - Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności - Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem - Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. - Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. - Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: - Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: - Prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego - Drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek - Zapisane jako prezentacja tylko do odczytu. - Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji - Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera. - Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo - Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego - Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnymj. - Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów - Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera. - Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, 2007 i 2010. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: - Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego - Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców - Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną - Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule - Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy - Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia - Zarządzanie kalendarzem - Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom - Przeglądanie kalendarza innych użytkowników - Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach - Zarządzanie listą zadań - Zlecanie zadań innym użytkownikom - Zarządzanie listą kontaktów - Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom - Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników - Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników Licencja w formie certyfikatu, karty klucza 17. Certyfikaty i standardy dla komputera 1. Deklaracja zgodności CE 2. Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym 3. Certyfikat Energy Star lub równoważny 4.Certyfikat ISO 9001 lub równoważne dla producenta sprzętu 5. Certyfikat ISO 9001 lub równoważne dla firmy serwisującej oraz poświadczenie autoryzacji przez producenta 6. Oświadczenie producenta o przejęciu obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy w razie nie wywiązywania się z umowy 18. Warunki gwarancji Minimalnie 36 miesięcy gwarancji świadczona na miejscu u klienta, zgodnie z warunkami umowy. W przypadku awarii w okresie gwarancji nośników danych (dysk twardy, itp.) zostają one u zamawiającego. Serwis urządzeń realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, Serwis urządzeń realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. 19. Wsparcie techniczne producenta Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta komputera realizowany poprzez podanie na stronie internetowej producenta lub telefonicznie numeru seryjnego lub modelu komputera. 20. Monitor 1. Monitor o przekątnej obrazu minimum 21,5” z powłoką przeciwodblaskową (nie może być uzyskana przez dodatkowe nakładki, naklejki, filtry itp.). 2. Rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli. 3. Technologia panelu: IPS 4. Wyświetlane kolory: 16,7 mln 5. Czas reakcji 5ms 6. Kąt widzenia w pionie i poziomie minimum 170 7. Podstawa umożliwiająca regulację pochylenia monitora (przód/tył) 8. Wbudowane dwa głośniki o mocy min 1 W dla każdego 9. Wbudowane porty: D-sub, HDMI 10. Funkcja autodopasowania obrazu, dostosowania jasności oraz wejścia sygnału obrazu 11. Zużycie energii w trybie pracy poniżej 26W 12. Zgodność z Energy Star 6.0 21. Zgodność Wszystkie ww. elementy monitora i komputera muszą mieć możliwość podłączenia aby zachować swoją funkcjonalność. Wymaga się aby monitor podłączony był do komputera w sposób umożliwiający odbiór obrazu w postaci cyfrowej. 22. Gwarancja Minimum 36 miesięczna gwarancja świadczona na miejscu u klienta, zgodnie z warunkami umowy. Serwis urządzeń realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, Serwis urządzeń realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 23. Certyfikaty i standardy dla monitora 1. Deklaracja zgodności CE 2. Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym 3. Certyfikat Energy Star lub równoważny 4.Certyfikat ISO 9001 lub równoważne dla producenta sprzętu 5. Certyfikat ISO 9001 lub równoważne dla firmy serwisującej oraz poświadczenie autoryzacji przez producenta 6. Oświadczenie producenta o przejęciu obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy w razie nie wywiązywania się z umowy Część 3 zamówienia - Drukarka laserowa – ilość 1 sztuk Lp Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Zastosowanie Drukarka biurkowa 2. Szybkość druku 38 str./min. 3. Technologia druku Druk laserowy monochromatyczna 4. Jakość druku 1200x1200 dpi w czerni 5. Łączność Port USB 2.0 Port Ethernet 10/100/1000 Mbps 6. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 7 (32 i 64 bit)/8/10 7. Pamięć 128 MB 8. Gramatura papieru 60 - 175 g/m² 9. Podajnik na papier Podajnik na 350 arkuszy A4, ręczny podajnik papieru na 50 arkuszy A4, 10. Drukowanie dwustronne Automatyczne, wbudowany moduł drukowania dwustronnego 11. Obsługiwane formaty papieru A4. A5, A6, B5 12. Akcesoria Kabel zasilający Kabel USB 13. Waga Do 9 kg 14. Inne informacje Wraz z drukarką należy dostarczyć wszystkie oryginalne materiały eksploatacyjne potrzebne do uruchomienia urządzenia, komplet kabli, instrukcję obsługi w języku polskim i sterowniki na CD. Wraz z drukarką należy dostarczyć wszystkie oryginalne tonery producenta urządzenia, potrzebne do wydrukowania minimum 20 000 kopii formatu A4, według normy ISO/IEC 19752 15. Gwarancja Minimum 36 miesięcy Część 4 zamówienia - Kopiarki – ilość 3 sztuki Lp Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Zastosowanie Kopiarka, drukarka, skaner, urządzenie wielofunkcyjne 2. Szybkość druku Format A4 - 22 str./min. w kolorze i mono Formaty A3 – 14 str./min w kolorze i mono 3. Czas uzyskania pierwszej kopii 7 s. z trybu quick start 4. Technologia druku Laser/Kolor 5. Jakość druku 600 x 600 dpi w czerni 6. Łączność Port USB 2.0 Port Ethernet 10/100/1000 Mbps 7. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 7 (32 i 64 bit)/8/10 8. Panel operatora 7 calowy ekran dotykowy 9. Pamięć 2 GB pamięci 10. Gramatura papieru 60 – 256 g/m² 11. Podajnik na papier • Podajnik dokumentów DADF • Dwa podajniki na 500 arkuszy • Dodatkowo podajnik boczny na 100 arkuszy 12. Drukowanie dwustronne Automatyczne, wbudowany moduł drukowania dwustronnego 13. Obsługiwane formaty papieru A3, A4, A5, A6 14. Prędkość skanowania w kolorze Do 45 obrazów/min. 15. Prędkość skanowania w czerni Do 45 obrazów/min. 16. Rozdzielczość skanowania Maks.: 600 x 600 dpi 17. Tryby skanowania Skanowanie do e-mail Skanowanie do SMB Skanowanie do FTP Skanowanie do skrzynki użytkownika Skanowanie do USB 18. Formaty plików TIFF; PDF; Kompaktowy PDF; JPEG; XPS; Kompaktowy XPS; DOCX; XLSX; przeszukiwalny PDF; PDF/A; linearyzowany PDF 19. Akcesoria Kabel zasilający Kabel USB Podstawa na kółkach umożliwiająca swobodne przemieszczanie urządzenia dedykowana dla tego rodzaju sprzętu. 20. Urządzenie gotowe do pracy Wykonawca musi dołączyć do każdego urządzenia wszystkie oryginalne materiały eksploatacyjne potrzebne do uruchomienia kopiarki, w tym komplet kabli, instrukcję obsługi w języku polskim i sterowniki na CD oraz wszystkie oryginalne tonery producenta urządzenia, umożliwiające wydrukowanie minimum 60 000 kopii formatu A4, według normy ISO/IEC 19752 21. Waga Do 80 kg 22. Gwarancja Minimum 36 miesięcy Część 5 zamówienia – serwer z oprogramowaniem i licencjami – ilość 1 sztuk Lp Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Obudowa Obudowa typu Rack o wysokości maksymalnej 1U, wraz z kompletem szyn umożliwiających montaż w standardowej szafie Rack 19``, wysuwanie serwera do celów serwisowych. 2. Płyta główna Z możliwością instalacji minimum dwóch fizycznych procesorów, posiadającą minimum 12 slotów pamięci RAM, możliwe zabezpieczenia pamięci: ECC, Płyta główna zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona trwale jego znakiem firmowym. 3. Procesor Procesor min. ośmiordzeniowy, 20 MB pamięci podręcznej L3 dedykowany do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiający osiągnięcie w teście wydajności PassMark Performance Test wynik co najmniej 9500 punktów. 4. Pamięć RAM Minimum 16 GB pamięci RAM o częstotliwości taktowania minimum 2400 MHz 5. Wbudowane porty Minimum 3 porty USB z czego min. 1 w technologii 3.0 (porty nie mogą zostać osiągnięte poprzez stosowanie dodatkowych adapterów, przejściówek oraz kart rozszerzeń), 1 x VGA D-Sub 6. Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna, umożliwiająca wyświetlenie obrazu w rozdzielczości minimum 1280x1024 pikseli 7. Interfejs sieciowy Minimum cztery interfejsy sieciowe 1Gb/s Ethernet ze złączami BaseT nie zajmujące żadnego z dostępnych slotów PCI Express oraz złącz USB 8. Kontroler pamięci masowej Sprzętowy kontroler dyskowy, umożlwiający obsługę dysków z prędkościami transferu 3, 6, 12 Gb/s; umożliwiający skonfigurowanie na wewnętrznej pamięci dyskowej zabezpieczeń RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, wyposażony w wbudowaną nieulotną pamięć cache o pojemności min. 2 GB. 9. Wewnętrzna pamięć masowa Możliwość instalacji min. 16 TB w wewnętrznej pamięci masowej typu Hot Plug, możliwość instalacji dysków twardych typu: SATA, SAS, SSD. Zainstalowane 4 dyski twarde o poj. Min. 300 GB SAS 12GB/s 10k RPM skonfigurowane dla poprawnej pracy w przypadku awarii 2 dysków. Możliwość instalacji dodatkowej wewnętrznej pamięci masowej typu flash, dedykowanej dla hipervisora wirtualnego, umożliwiającej konfigurację zabezpieczenia typu „mirror” lub RAID 1 z poziomu BIOS serwera, rozwiązanie nie może powodować zmniejszenia ilości minimalnej wewnętrznej pamięci masowej w serwerze. 10. Napęd optyczny Zainstalowany wewnętrzny napęd umożliwiający odczyt i zapis nośników DVD 11. Diagnostyka i bezpieczeństwo Fabryczne oznaczenie urządzenia, wykonane przez producenta serwera informujące Zamawiającego m. in. o numerze serwisowym serwera , modelu serwera, gwarantujące Zamawiającemu dostawę nowego, nieużywanego i nie pochodzącego z innych projektów sprzętu. - zintegrowany z płytą główną moduł TPM - fizyczne zabezpieczenie dedykowane przez producenta serwera uniemożliwiające wyjęcie dysków twardych umieszczonych na froncie obudowy przez nieuprawnionych użytkowników. 12. Chłodzenie i zasilanie Redundantne wentylatory pracujące w trybie Fault Tolerant. Dwa redundantne zasilacze Hot Plug wraz z kablami zasilającymi. 13. Zarządzanie Niezależna od zainstalowanego systemu operacyjnego, zintegrowana z płytą główną posiadająca port RJ45 lub jako dodatkowa karta rozszerzeń (Zamawiający dopuszcza zastosowania karty instalowanej w slocie PCI Express jednak nie może ona powodować zmniejszenia minimalnej ilości wymaganych slotów w serwerze), posiadająca minimalną funkcjonalność: - wbudowana diagnostyka - dostęp poprzez interfejs graficzny Web karty oraz z linii poleceń - monitorowanie zasilania oraz stanu zdrowia wentylatorów, pamięci, kart sieciowej, procesora, zasilaczy i dysków twardych. 14. Gwarancja 1. Minimum 36 miesięcy gwarancji realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, czas realizacji w następnym dniu roboczym, możliwość zgłaszania awarii w trybie 24x7x365 poprzez ogólnopolską linię telefoniczną producenta. 2. W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego. Na wezwanie Zamawiającego złożyć oświadczenie producenta serwera o spełnieniu tego warunku, bądź inny dokument potwierdzający. 3. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta serwera – dokumenty potwierdzające dostarczyć na wezwanie Zamawiającego. 4. Możliwość telefonicznego i elektronicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta oraz poprzez stronę internetową producenta lub jego przedstawiciela. 5. Dokumentacja dostarczona wraz z serwerem dostępna w języku polskim lub angielskim. 6. Możliwość sprawdzenia statusu gwarancji poprzez stronę producenta podając unikatowy numer urządzenia, oraz pobieranie najnowszych uaktualnień mikrokodu oraz sterowników nawet w przypadku wygaśnięcia gwarancji serwera. 15. Certyfikaty Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001 Serwer musi posiadać deklaracja CE - dokumenty potwierdzające dostarczyć na wezwanie Zamawiającego. Oferowany serwer musi znajdować się na liście certyfikowanych serwerów dedykowanych do oferowanego systemu operacyjnego. 16. Licencje Licencja Microsoft Windows Serwer Standard 2012 R2 na dwa procesory i dwie maszyny wirtualne 17. Licencje CAL • Licencja Microsoft Windows Remote Desktop Srv CAL UsrCA 2 szt • Licencje Microsoft Windows 2012 (lub równoważne) CAL 5DEV Lic- 6 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30212100-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną