Szpital Powiatowy w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Topolowa 16
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6247777, 6247034 , fax. 032 6239428, 6247032
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
ul. Topolowa 16 16
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 032 6247777, 6247034, fax. 032 6239428, 6247032
REGON: 00031010800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Powiatowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa siatek przepuklinowych (uzupełnienie braków) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 p.- siatka przepuklinowa polipropylenowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń stanowiących ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet). 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie (art.22 i 24 ustawy PZP) 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualny dokument (koncesja) stwierdzający prawo Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie obrotu środkami farmaceutycznymi i materiałami medycznymi (w przypadku konieczności posiadania takiego dokumentu a w przeciwnym przypadku Wykonawca składa oświadczenie że nie jest zobowiązany do posiadania takiego dokumentu). W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: a) Aktualne świadectwa dopuszczenia zaoferowanych produktów do obrotu na rynku w Polsce (karta charakterystyki produktu) - należy każde świadectwo opisać jakiej pozycji dotyczy. 7. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów szewnych, zgodnie z załączonym opisem szczegółowym.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy szwów chirurgicznych ujętych w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa szwów chirurgicznych okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawy materiałów szewnych
Dodano: 2016-05-23 - Zestawy do zamykania uszka lewego przedsionka
Dodano: 2016-04-26 - Szwy chirurgiczne
Dodano: 2016-04-19 - Nici chirurgiczne
Dodano: 2016-04-01