Przetargi.pl
Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, materiałów szewnych, staplerów skórnych, serwet oraz podkładów higienicznych

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, materiałów szewnych, staplerów skórnych, serwet oraz podkładów higienicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protez kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, materiałów szewnych, staplerów skórnych, sterylnych zarękawków, serwet oraz podkładów higienicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33184200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 22 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 20 do SIWZ. 2.Wypełnione arkusze asortymentowo-cenowe - Załączniki od Nr 1 do Nr 19 do SIWZ (stosownie do zakresu złożonej oferty) 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik Nr 25 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty w zakresie pakietu Nr 1, 2, 3, 4, 7, 8 zobowiązuje się do podpisania umowy depozytowej, której wzór stanowi Załącznik Nr 26 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 7.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty w zakresie pakietu Nr 8 i/lub Nr 13 zobowiązuje się do podpisania umowy użyczenia, której wzór stanowi Załącznik Nr 27 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 8.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 9.Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 10.Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 24 do SIWZ. 11.Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach