Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, ul. Borowska 213
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 733 11 45, 50 , fax. 071 733 11 49
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
ul. Borowska 213 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 733 11 45, 50, fax. 071 733 11 49
REGON: 00028901200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa siatek przepuklinowych ASK/DZP/PN-54/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 Siatka z kwasu poliglikolowego płaska, lekko elastyczna, wchłanialna do przepuklin 15cm x 15cm-szt 5 Siatka z kwasu poliglikolowego płaska, lekko elastyczna, wchłanialna do przepuklin 30cm x 30cm-szt 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania 4.1 Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi posiadać uprawnienia do wykonywania objętych przedmiotem niniejszego postępowania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz musi spełniać wszystkie bez wyjątku warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.2.1 Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.2.2 Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4.3 Spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych w dziale - 5. Wymagane dokumenty podmiotowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wymagane dokumenty podmiotowe: 5.1 Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.aszk.wroc.pl/zamowienia.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy igieł, zestawów, portów oraz rękojeści dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego stosowanego w laparoskopii
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa prowadników FFR, sond OCT i serwisowanie aparatów dla Pracowni Hemodynamiki.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa wyrobów medycznych do żywienia dojelitowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centru Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-08 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ MSW we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA ZESTAWÓW DO HEMODIALIZ
Dodano: 2016-07-01