Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
- Data zamieszczenia: 2020-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 24 Kwietnia 5
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
REGON: 31466100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa siatek, klipsów, staplerów i ładunków dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/zadania: Zadanie nr 1 - dostawa systemów stosowanych w krzyżowo-kolcowym mocowaniu pochwy - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, Zadanie nr 2 - dostawa systemu przedniej i tylnej reperacji przepony moczowo-płciowej - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, Zadanie nr 3 - dostawa systemów zasłonowych i załonowych do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, Zadanie nr 4 - dostawa klipsów - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, Zadanie nr 5 - dostawa siatek częściowo wchłanialnych do przepuklin pachwinowych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ, Zadanie nr 6 - dostawa siatek niewchłanialnych do przepuklin pachwinowych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ, Zadanie nr 7 - dostawa siatek polipropylenowo-jednowłóknowych do przepuklin brzusznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, Zadanie nr 8 - dostawa siatek do przepuklin brzusznych - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, Zadanie nr 9 - dostawa protez naczyniowych - wg zał. nr 2/9 do SIWZ, Zadanie nr 10 - dostawa staplerów do chirurgii na otwarto - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, Zadanie nr 11 - dostawa staplerów skórnych i przyrządu do zdejmowania szwów - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, Zadanie nr 12 - dostawa staplerów okrężnych - wg zał. nr 2/12 do SIWZ, Zadanie nr 13 - dostawa staplerów okrężnych - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, Zadanie nr 14 - dostawa staplerów liniowych i ładunków - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, Zadanie nr 15 - dostawa ładunków do staplerów laparoskopowych - wg zał. nr 2/15 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: a) Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175), b) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211), d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), e) Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/15 do SIWZ), c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa Domu Pomocy Społecznej w Opolu” w zakresie dostawy i montażu urządzeń rehabilitacyjnych i mebli medycznych
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa wagomieszarek do pobierania krwi oraz zgrzewarek do drenów PCV
Dodano: 2023-07-12 - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
Dodano: 2023-06-19 - Dostawa ergospirometru do poradni specjalistycznych działających w SCM Sp. z o. o.
Dodano: 2023-02-14 - Dostawa sprzętu medycznego do Oddziału Geriatrii celem realizacji Programu „Fundacja Biedronki dla polskiej geriatrii”
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia celem realizacji projektu dostępność plus dla zdrowia z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2022-07-21 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2021-04-09 - Zakup i dostawa wskaźników chemicznych, biologicznych, opakowań jednorazowych, etykiet, kopert dezynfekcyjnych i sterylizacyjnych
Dodano: 2021-03-20 - Dostawa lamp bakteriobójczych
Dodano: 2021-02-12 - Sprzęt do walki z zakażeniem SARS-COV-2
Dodano: 2021-02-12