Przetargi.pl
Dostawa siana i słomy

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-063 Poznań, Karpala Wojtka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 768 209 , fax. 618 773 533
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    Karpala Wojtka 3
    61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 768 209, fax. 618 773 533
    REGON: 63210005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa siana i słomy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia: W zakresie zadania nr 1: I. półrocze ilość: od 240 do 500 kg: - zbiór z 2019 r. - siano zbierane z dala od ciągów komunikacyjnych, nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, odpowiednio wysuszone, - skład botaniczny: 10% traw wysokich, 85% traw niskich, 5 % ziół, - ocena organoleptyczna: barwa zielona, duży udział liści, zapach specyficzny dla siana, - wilgotność 15-16%, - siano balotowane w kostki do 20 kg (preferowana również kostka) - dostawa sukcesywna w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, - wielkość jednorazowej dostawy: od 4 000 do 11 000 kg, - miejsce dostawy: teren Starego Zoo - ul. Zwierzyniecka 19, teren Nowego Zoo - ul. Kaprala Wojtka 3, magazyn przy ul. Kaprala Wojtka II półrocze: Ilość: 100 000 kg: Siano łąkowe dla słoni w ilości 100 000 kg: I półrocze 50 000 kg, II półrocze 50 000 kg Skład siana dla słoni: - tymotka łąkowa 10% - kostrzewa czerwona 15% - kostrzewa trzcinowa 20% - życica trwała 4N (śr. Późna) 15% - życica trwała 2N 25% - życica westerwoldzka 4N 5% - życica wielokwiatowa 4N 10% W zakresie zadania nr 2: Ilość: słoma 50 000 kg: - dostawa sukcesywna, w zależności od potrzeb Zamawiającego przez cały rok, - słoma żytnia lub pszenno-żytnia, - wilgotność do 15 %, - brak oznak zapleśnienia i zawilgocenia, - prasowana w kostki do 20 kg (preferowana również kostka) - ilość dostawy: jednorazowa do 1000 kg, - miejsce dostawy: teren Starego Zoo - ul. Zwierzyniecka 19 i teren Nowego Zoo - ul. Kaprala Wojtka 3, - w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się odbiór własny. W zakresie zadania nr 3: Ilość: siano z lucerny 11 000 kg: - zbiór z 2019 r., - siano zbierane z dala od ciągów komunikacyjnych, nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, odpowiednio wysuszone, - ocena organoleptyczna: barwa zielona, duży udział liści, zapach specyficzny dla siana z lucerny, - wilgotność 15-16%, - siano balotowane w kostki do 15 kg (preferowana również kostka) - dostawa: w miesiącach od czerwca do września po uprzednim zgłoszeniu (złożonym 3-7 dni wcześniej) do magazynu przy ul. Kaprala Wojtka 3. W zakresie zadania nr 4: Ilość: 2000 kg - długość od 1 do 10 cm - wilgotność max. 10% - okres spożycia do 18 miesięcy od daty produkcji - witaminy i mikroelementy: wapń, fosfor, magnez, miedź, cynk, żelazo, selen, kobalt, wit. A, D3, E, K, B1, B2, B3,B6, biotyna i betakaroten. Dotyczy każdego zadania Zamawiający nie dopuszcza dostawy siana o następujących cechach: - udział w składzie botanicznym siana turzyc, trzciny i roślin charakterystycznych dla gleb kwaśnych tzn. szczawic, jaskry, - zbyt duży udział w składzie botanicznym traw wysokich (powyżej 10 %), - zawartość w sianie chwastów i roślin trujących, - stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej z następujących cech towaru: twarde zdrewniałe łodygi, kolor żółty lub brązowy, wyługowanie deszczami, stęchłe, zapleśniałe (występowanie zarodników i zapachu pleśni), Zamawiający nie dopuszcza dostawy słomy o następujących cechach: - wilgotność słomy powyżej 15 % - zapleśniała lub zawilgocona - realizacja dostaw będzie odbywać się partiami, na podstawie każdorazowego zamówienia, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści. 1. Dostawy realizowane są wyłącznie na podstawie Zamówienia Zamawiającego poszczególnych partii (Partie). 2. Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Terminy oraz wielkość dostaw częściowych będą uzgadniane z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego – Sekcja Zaopatrzenia – zaopatrzenie@zoo.poznan.pl. 3. Poszczególne dostawy Wykonawca będzie realizował w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania informacji od Zamawiającego. 4. Odbiór każdej Partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Na tę okoliczność sporządzony zostanie protokół odbioru. 5. Odmowa przyjęcia Partii lub jej części przez Zamawiającego powoduje zwłokę Wykonawcy w dostawie. 6. W przypadku gdy Wykonawca nie zgadza się ze stanowiskiem Zamawiającego co do odmowy przyjęcia Partii, Zamawiający zleci wykonanie stosownych badań laboratoryjnych. Koszt badań ostatecznie obciąża: a. Zamawiającego – w przypadku zgodności przedmiotu dostawy z wymaganiami, b. Wykonawcę – w przypadku niezgodności przedmiotu dostawy z wymaganiami. 7. Rozładowanie Partii leży po stronie Wykonawcy. Obowiązkiem Wykonawcy jest także przeniesienie Partii w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Brak wykonania tych obowiązków przez Wykonawcę uznaje się za zwłokę Wykonawcy w dostawie. 8. W przypadku zwłoki Wykonawcy w dostawie, Zamawiający wyznacza nowy termin, nie krótszy niż z 1 pełny dzień roboczy. W przypadku nie wykonania ponownej dostawy w wyznaczonym terminie Zamawiający ma prawo do zakupu zastępczego na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez dodatkowego wzywania i informowania o tym Wykonawcy. Koszty zakupu zastępczego zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. W tym celu Zamawiający przedstawi odpowiedni dokument zakupu oraz złoży stosowne oświadczenie o potrąceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03114000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 3000,00 zł Zadanie nr 2: 375,00 zł Zadanie nr 3: 500,00 zł Zadanie nr 4: 50,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach