Przetargi.pl
Dostawa sezonowych roślin rabatowych.

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2011-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sezonowych roślin rabatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie oraz dostawa sezonowych roślin rabatowych, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Materiał roślinny powinien być: 1) doniczkowany, 2) bryła korzeniowa rośliny musi być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, 3) rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, nie wybiegnięte 4) niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, 5) rośliny muszą być w fazie pierwotnego kwitnienia/ min. 75% partii materiału/, 6) stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, 7) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, 8) niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, 9) rośliny nie mogą wykazywać uszkodzeń mechanicznych. 3.Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczać materiał w terminach i na miejsce wskazane przez Zamawiającego w całości na dany dzień sadzenia z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, 2) dostarczać codziennie do godziny 5.00 rośliny na zmianę daty w kalendarzu kwiatowym /od momentu poinformowania przez Zamawiającego do 31.10.2011r./, 3) jeżeli Wykonawca jest spoza Słupska, winien posiadać lub dzierżawić bazę do przechowywania roślin, 4) zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 5 % dla każdego gatunku na ewentualne uzupełnienia nasadzeń i dowóz w chwili wystąpienia takiej potrzeby oraz przewóz materiału niewykorzystanego przy tych nasadzeniach w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) do ponoszenia kosztów związanych z przetrzymaniem roślin do 31.07.2011r. / 168 szt. begonia semper. o białych kwiatach i 168 szt. begonia semper. o czerwonych kwiatach/ oraz 10% roślin z każdego gatunku na ewentualne uzupełnienia i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie charakterystycznym dla tego okresu kwitnienia na miejsca wskazane przez Zamawiającego, 6) przewozić rośliny specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w dostarczanych roślin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 010000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 450,00 zł / słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100/ w terminie do 11.02.2011r.. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach