Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3 3
61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
REGON: 00068449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa serwerów, zestawów komputerowych, części i urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, zestawów komputerowych, części i urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: - część I: Zestawy komputerowe z monitorami - 5 szt. - muszą być objęte co najmniej 36 miesięczną gwarancją producenta; - część II: Części i urządzenia komputerowe - muszą być objęte gwarancją producenta określoną zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ; - część III: Oprogramowanie komputerowe - oprogramowanie musi podlegać gwarancji producenta; - część IV: Serwery - muszą być objęte gwarancją producenta określoną zgodnie z załącznikiem nr 3D do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądać od wykonawcy wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt 4 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, potwierdzające że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3, zastępuje je się dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy złożenia oświadczeń obowiązują odpowiednio. 6. Spełnienie minimalnych parametrów techniczno-użytkowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2016 ROKU
Dodano: 2016-03-11 - SPRZĘT KOMPUTEROWY (Nr rej. I/04/16)
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego - liczba części 2
Dodano: 2015-11-30 - Sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego do siedziby zamawiającego
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-11-18 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kleszczewo - dostawa komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń.
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa 52 sztuk zestawów komputerowych
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-10-21