Przetargi.pl
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji serwerów oraz dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.

Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6232900 , fax. 226 232 991
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
    ul. Wspólna 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6232900, fax. 226 232 991
    REGON: 15294620000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ijhars.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji serwerów oraz dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji serwerów oraz dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, (nr sprawy GI-BAD-231-6/20). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 SIWZ oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii dokumentu lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczonej notarialnie elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii dokumentu lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczonej notarialnie elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w punkcie 6 SIWZ muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.); rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993); a także wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1320), jeżeli dokumenty składane będą w postaci elektronicznej. Oferta bezwzględnie musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, innych podmiotów udostępniających zasoby na potrzeby spełniania warunków udziału w postępowaniu), 3) wypełniony i podpisany formularz warunków technicznych - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwo lub inne dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie, lub postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczona notarialnie elektroniczna kopia opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczonej notarialnie, lub postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczona notarialnie elektroniczna kopia opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach