Przetargi.pl
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Partyzantów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 068 3291713
  • Data zamieszczenia: 2013-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42 42
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 068 3291713
    REGON: 00000044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.4.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów (3 szt.) wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze. II.1.4.2. Szczegółowy opis zamówienia: 1)Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia odpowiadały wymaganiom i parametrom opisanym w Załączniku do specyfikacji. 2)Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt, jak i wszystkie zamontowane elementy są fabrycznie nowe. II.1.4.3.Zakres czynności: 1)Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 8.00-14.00. 3)Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego towaru. 4)Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 5)Wskazane jest, stosownie do art. 29 ust.4 ustawy Pzp dotyczącego klauzuli społecznej, aby Wykonawca zatrudniał osoby niepełnosprawne, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych i powierzył im czynności związane z faktyczną realizacją zamówienia. Wykonawca zatrudni wyżej wymienioną/-e osobę/-y w okresie wykonania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę/-y niepełnosprawną/-e lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. 6)W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych. 7)Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. II.1.4.4.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1)Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego. 3)Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 4)Rozliczenie nastąpi po realizacji dostawy, z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach