Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
- Data zamieszczenia: 2017-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40007 Katowice, woj. śląskie
tel. 323 592 048, fax. 323 592 048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa serwerów oraz oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów oraz oprogramowania. a) Dotyczy części A postępowania: Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2016/2017), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. b) Dotyczy części B postępowania: Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego). Sprzęt powinien pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Unii Europejskiej. Oferowany sprzęt powinien posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. c) Dotyczy części C postępowania: Oferowane oprogramowanie winno być nowe, niepochodzące z odsprzedaży używanych licencji, pochodzić od autoryzowanych partnerów z oficjalnej i legalnej dystrybucji. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu/oprogramowania, rozładunek, dostarczenie i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego sprzętu 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem: a) część A – Dostawa serwera, b) część B – Dostawa serwera do celów rozbudowy infrastruktury i backupu, c) część C – Dostawa oprogramowania backup VEEAM lub równoważnego ze wsparciem 5) Termin realizacji zamówienia: Dotyczy części A,B: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia. Dotyczy części C: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 6) Okres gwarancji. Dotyczy części A: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Wymagany czas reakcji serwisu do 1 dnia roboczego od momentu zgłoszenia wady. Szczegóły zawiera załącznik nr 3a do SIWZ – wzór umowy. Dotyczy części B: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Wymagany czas reakcji serwisu do 1 dnia roboczego od momentu zgłoszenia wady. Szczegóły zawiera załącznik nr 3a do SIWZ – wzór umowy. Dotyczy części C: Wymagany minimalny okres gwarancji na nośniki wynosi 3 miesiące (dotyczy przypadku, jeżeli Wykonawca zaoferuje oprogramowanie na nośnikach). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa serwerów
Dodano: 2023-10-31 - Zakup sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach zawartej umowy z NFZ w Ośrodku Leczniczo-Rehabilitacyjnym „Pałac Kamieniec”
Dodano: 2023-09-05 - Rozwój cyfrowy Powiatu Rybnickiego oraz wzmocnienie cyfrowego bezpieczeństwa
Dodano: 2023-08-31 - Rozwój cyfrowy Powiatu Rybnickiego oraz wzmocnienie cyfrowego bezpieczeństwa
Dodano: 2023-08-31 - Rozwój cyfrowy Powiatu Rybnickiego oraz wzmocnienie cyfrowego bezpieczeństwa
Dodano: 2023-08-31 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
Dodano: 2023-07-05 - DOSTAWA AKTYWNYCH URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ – SERWERÓW i MACIERZY WRAZ Z INSTALACJĄ I OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU CYFROWA GMINA
Dodano: 2023-05-30 - Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-03-29 - Rozwój cyfrowy Gminy Istebna w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-01-15 - Rozbudowa klastra HCI.
Dodano: 2022-12-16