Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 9B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3287660 , fax. 068 3287657
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Podgórna 9B 9B
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3287660, fax. 068 3287657
REGON: 01544738200093 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-zielonagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa serwerów komputerowych oraz dodatkowej pamięci RAM do posiadanych serwerów blade, scentralizowanej ochrony przed zagrożeniami internetowymi, urządzeń sieciowych oraz licencji VMware Enterprice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I część zamówienia : dostawa serwerów komputerowych (2 sztuki) oraz dodatkowej pamięci RAM do posiadanych serwerów blade (6 zestawów), II część zamówienia: dostawa scentralizowanej ochrony przed zagrożeniami internetowymi oraz urządzeń sieciowych, III część zamówienia: dodatkowe licencje VMware Enterprice lub równoważne (6 sztuk) + 1 rok maintenance. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości zgodnie z poniższym zestawieniem: I część zamówienia: 2 040,00 zł, II część zamówienia: 6 650,00 zł, III część zamówienia: 4 910,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja przedmiotu zamówienia w danej części winna uwzględniać specyfikację techniczną, określoną przez Zamawiającego załączniku nr 2 do SIWZ, we wszystkich częściach zamówienia. Zaproponowane urządzenia, systemy oraz pozostałe warunki techniczne winny być kompatybilne ze sobą, zapewniać bezproblemową, bezawaryjną pracę. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki określone w art. 22.ust. 1 Ustawy -Pzp. Są to Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24.ust. 1. pkt. 1-10 Ustawy -Pzp. Szczegółowy wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony załączniku nr 3 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia_nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony załączniku nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-zielonagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną