Przetargi.pl
Dostawa serwerów, komputerów przenośnych dla Gminy Lesko na potrzeby realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

Gmina Lesko ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, Parkowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesko
    Parkowa 1
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    REGON: 370440034
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów, komputerów przenośnych dla Gminy Lesko na potrzeby realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów, komputerów przenośnych dla Gminy Lesko na potrzeby realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia- stanowiący Załącznik nr 1.1 do SWZ. 2. Generalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:a) Zaproponowane urządzenia muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad, a ich parametry techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.b) Zaproponowane oprogramowanie musi być wolne od wad, a jego parametry techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. W przypadku dostarczenia oprogramowania zapisanego na nośnikach, każdy z takich nośników musi być fizycznie nowy, posiadać kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacyjną (oryginalnie zapakowany, zabezpieczony taśmą, nieposiadający śladów otwierania i użytkowania).c) Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, pochodzenia, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania, w szczególności rozumie się: wskazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem– parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubaturę, gęstość, kształt, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału i komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zmawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne).3. Generalne wymagania dotyczące gwarancji (obowiązują jeśli postanowienia załącznika nr 1.1. lub załącznika nr 3 do SWZ nie stanowią inaczej):a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdego urządzenia lub oprogramowania nie krótszej niż ta, która została opisana w załączniku nr 1.1 do SWZ liczonej, od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia.b) Szczegółowe wymogi dot. zasad i form świadczonej gwarancji zostały sprecyzowane w załączniku nr 1.1 oraz załączniku nr 3 do SWZ. Niezależnie od postanowień wskazanych załączników do SWZ, wszelkie czynności Wykonawcy świadczone w ramach gwarancji świadczone mają być na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca.c) Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość dostarczonego produktu zgodnie z dostarczoną do oferty specyfikacją techniczną. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.d) Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji, dla danego zadania, wynosi max. 1 dzień roboczy (24 godziny, licząc od zgłoszenia) w godzinach pracy Zamawiającego (Zamawiający przez dni robocze przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy tekst jednolity: (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1920). Natomiast przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do siedziby Użytkownika lub zdalne podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu po uprzednim zgłoszeniu usterki za pomocą faksu, e-maila lub telefonicznie).e) Czas usunięcia wady wynosi do 7 dni w dni robocze licząc od daty zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail, lub telefonicznie). Jeżeli w okresie gwarancji i rękojmi zajdzie konieczność dostarczenia urządzeń zastępczych, urządzenia te zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenia zastępcze, o takich samych lub wyższych parametrach technicznych na koszt Wykonawcy. Koszty transportu wadliwego przedmiotu umowy obciążają Wykonawcę - w tym wypadku, okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.f) Jeżeli w okresie gwarancji i rękojmi w wyniku 3 napraw zgłoszonych wad przedmiot umowy nadal będzie wykazywał wady Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego, że przedmiot umowy wykazuje wady. Zawiadomienie winno być wysłane listem poleconym lub za pomocą poczty elektronicznej. Zgłoszone wady nie muszą być wadami jednego rodzaju kolejno się powtarzającymi, lecz jakimikolwiek wadami przedmiotu umowy.g) Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych i naprawy przedmiotu umowy lub jego wymiany na wolny od wad na warunkach określonych wyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach