Instytut Energetyki Instytut Badawczy Oddział Gdańsk ogłasza przetarg
- Adres: 80-870 Gdańsk, ul. Mikołaja Reja 27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 34 98 204 , fax. 58 34 17 685
- Data zamieszczenia: 2013-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Energetyki Instytut Badawczy Oddział Gdańsk
ul. Mikołaja Reja 27 27
80-870 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 34 98 204, fax. 58 34 17 685
REGON: 00002058600046 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ien.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa serwerów i zasilaczy awaryjnych UPS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na: dostawę serwerów - szt. 5 i zasilaczy awaryjnych UPS - szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy, nie używany, na gwarancji producenta, w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowa-nia muszą na częściach zewnętrznych posiadać logo i nazwę producenta, opis zawartości i nu-mer katalogowy. Na urządzenia wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy (jeżeli nie określono innego okresu w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia) liczony od daty przekazania urządzeń określonej w protokóle zdawczo-odbiorczym. Oferty z krótszym okresem gwarancji zostaną odrzucone. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję w języku polskim - instalacji, użytkowania i obsługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ien.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego 48-PN-2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i innych akcesoriów informatycznych
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa wraz z podłączeniem sprzętu komputerowego do budynku remizy OSP i Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów na potrzeby MOPS Gdynia
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-04-13 - CRZP/20/2016/AEZ - Modernizacja symulatora GMDSS
Dodano: 2016-04-11