Przetargi.pl
Dostawa serwerów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach.

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, ul. Sandomierska 81
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3681680 , fax. 041 3681663
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
    ul. Sandomierska 81 81
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3681680, fax. 041 3681663
    REGON: 00017365700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załącznikach nr 1 i nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki stanowią odrębne części zamówienia 1. Załącznik nr 1 - część 1 Dostawa zestawów serwerów i oprogramowania komputerowego wraz z przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania oraz wsparciem technicznym dla KW PSP Kielce, 2. Załącznik nr 2 - część 2 Dostawa serwerów: bazodanowego i aplikacyjnego dla KW PSP Kielce. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną wybraną część bądź na obie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do składania oferty Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) - w przypadku złożenia oferty na część 1, 1 500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset ) - w przypadku złożenia oferty na część 2 W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia należy złożyć obydwa w/w wadia. ( 4500 zł, słownie złotych: cztery tysiące pięćset )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia wykazu dostaw sprzętu komputerowego w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. protokoły odbioru, referencje lub inne) potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 50 000 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Spełnienie powyższego warunku przez Wykonawcę oznacza możliwość złożenia oferty na obie części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, składane w trybie art. 44 p.z.p. ( załącznik nr 4) 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale. 4. Zamawiający wymaga załączenia wykazu dostaw sprzętu komputerowego w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (protokoły odbioru, referencje lub inne) potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 50000 PLN każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 7). Pozostałe wymagane elementy oferty 5. Oferta cenowa ( załącznik nr 3) - załączyć obowiązkowo. 6. Inne dokumenty upoważnienia, pełnomocnictwa uprawniające osobę, osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 - jeżeli dotyczy. 7. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy. 8. Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (załącznik nr 5) - jeżeli dotyczy. 9. Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (załącznik nr 6) - jeżeli dotyczy. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.straz.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach