Przetargi.pl
Dostawa serwerów, dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania oraz dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX (OP.IV.ŁB.3331/146/09)

Województwo Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4416635 , fax. 081 4416635
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
    ul. Spokojna 4 4
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4416635, fax. 081 4416635
    REGON: 43102863100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów, dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania oraz dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX (OP.IV.ŁB.3331/146/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Dostawa trzech serwerów oraz Karty FC; Część 2. Dostawa przełączników sieciowych oraz aktualizacji ich oprogramowania Część 3. Dostawa subskrypcji na licencje oprogramowania CITRIX w ilości 100 sztuk; - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 8 i 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. w zakresie części 1: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania, z których każde polegało na dostawie, montażu i uruchomieniu infrastruktury blade system; - wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia posiadającą kompetencje co najmniej na poziomie Oracle Certiffied Professional OCP; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w pkt 10, I podpunkt 2 Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie oraz potencjał kadrowy wykonawców. II. w zakresie części 2 i 3: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: 1) w zakresie części 1: a) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - załącznik nr 4a stanowi wzór oświadczenia składanego przez Wykonawcę składającego ofertę samodzielnie lub pełnomocnika Wykonawców składających ofertę wspólnie (w formie oryginału); Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - załącznik 4b stanowi wzór oświadczenia składanego przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie (w formie oryginału); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); c)wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej dwóch zadań, z których każde polegało na dostawie, montażu i uruchomieniu infrastruktury blade system z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ ( w formie oryginału) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te zadania zostały wykonane należycie ( w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) d) wykaz osób, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez niech czynności - załącznik nr 6 ( w formie oryginału), jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osobę/osoby, którymi będzie dysponował załączy do oferty pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) w zakresie części 2 i 3: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 12 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); II. Dokumenty w przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I pkt. 1)b i 2)b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?id=85
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach