Przetargi.pl
Dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem bazodanowym oraz oprogramowaniem narzędziowym do Urzędu Morskiego w Słupsku

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 00014502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem bazodanowym oraz oprogramowaniem narzędziowym do Urzędu Morskiego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem bazodanowym oraz oprogramowaniem narzędziowym, stanowiącego platformę sprzętową systemu finansowo-księgowego do Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna przedmiotu Zamówienia stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Wykonawca dokona instalacji przedmiotu zamówienia oraz konfiguracji systemu operacyjnego w miejscu wskazanym w punkcie 2.4. SIWZ zgodnie z zapisami ujętymi w załączniku nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy przedmiotu Zamówienia - siedziba Zamawiającego: 76-200 Słupsk, al. Sienkiewicza 18. 5.Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 48.82.00.00-2 Serwery 48.61.10.00-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.62.00.00-0 Systemy operacyjne 6.Wykonawca w ramach zamówienia zapewni gwarancję producenta na okres 3 lat z naprawą w miejscu instalacji urządzenia następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że zaoferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne Zamawiający żąda przedłożenia: 2.1.opisu technicznego serwera przez Wykonawcę, wraz z podaniem producenta i modelu oferowanego urządzenia. 2.1.deklaracji zgodności CE producenta urządzenia w języku polskim. 3.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokument wymieniony w punkcie 5.1.2. SIWZ, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 4.W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w punkcie 4. Wymagany dokument wskazany w punkcie 1.2. powinien być złożony przez każdego z Wykonawców odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach