Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 454 1762, 81 454 1762 , fax. 81 747 63 27
- Data zamieszczenia: 2020-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
dr K. Jaczewskiego 7
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 454 1762, 81 454 1762, fax. 81 747 63 27
REGON: 43121936000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa serwera wraz z montażem na potrzeby COZL” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Dostawa serwera wraz z montażem na potrzeby COZL” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu; d) wykazu dostaw (w nawiązaniu do pkt 4.2.3 ) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa i montaż 2 sztuk serwerów na potrzeby realizacji projektu "Przyjazny i bezpieczny urząd III" współfinansowanego przez FAMI
Dodano: 2023-09-10 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Krzywda w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” II
Dodano: 2023-07-25 - Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
Dodano: 2023-06-28 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Krzywda w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” III
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowa gmina”
Dodano: 2023-06-19 - Aktywacja trzech dodatkowych procesorów na serwerze produkcyjnym wraz z aktualizacją oprogramowania MIMIX i Enforcive
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Krzywda w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” II
Dodano: 2023-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa danych (cyberbezpieczeństwa)
Dodano: 2022-09-20 - Rozbudowa infrastruktury serwerowej
Dodano: 2022-08-31