Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I. J. Skorupki 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2015-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. I. J. Skorupki 21 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa serwera, macierzy dyskowej z listwami zasilającymi, przełącznika sieci SAN oraz licencji dla oprogramowania CommValt - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa serwera, macierzy dyskowej z listwami zasilającymi, przełącznika sieci SAN oraz licencji dla oprogramowania CommValt. Postępowanie podzielone jest na 4 nw. części: Część nr 1 - dostawa serwera Część nr 2 - dostawa macierzy dyskowej oraz 2 szt. listew zasilających Część nr 3 - dostawa przełącznika sieci SAN Część nr 4 - dostawa licencji dla oprogramowania CommVault Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na dowolnie wybraną(e) część(ci) /wszystkie części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331411
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Punktacja zgodnie SIWZ. 8.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium dla każdej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, tj odpowiednio: Dla części nr 1 - w wysokości 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych PLN), Dla części nr 2 - w wysokości 4 600,00 PLN (słownie: cztery tysiące sześćset złotych PLN), Dla części nr 3 - w wysokości 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych PLN), Dla części nr 4 - w wysokości 2 100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych PLN) 8.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1 pieniądzu, 8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3 gwarancjach bankowych, 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania oraz nr części DOA-ZP-VII.271.26.2015 8.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 8.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 8.6.3 kwotę wadium, 8.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2 którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa i instalacja macierzy dyskowej, serwerów i listew zasilających
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska oraz międzywydziałowego kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa Pracy w podziale na części (3 zadania)
Dodano: 2014-07-14 - Przedmiotem postępowania jest dostawa macierzy dyskowej i monitora komputerowego do Biblioteki Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 223, zgodnie z podziałem Zamawiającego
Dodano: 2014-02-28 - Rozbudowa infrastruktury serwerowej poprzez dostawę, instalację i konfigurację macierzy dyskowej
Dodano: 2013-11-04 - Dostawa macierzy dyskowej z instalacją
Dodano: 2013-10-31 - zakup i dostawa 2 macierzy dyskowych o pojemności 16TB każda
Dodano: 2011-09-15 - Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Dodano: 2010-10-12 - Dostawa macierzy dyskowej oraz UPS dla Zakładu Radiologii Pediatrycznej SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi
Dodano: 2009-12-21 - Dostawa macierzy dyskowej, UPS oraz zestawów komputerowych dla SPZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi
Dodano: 2009-05-25