Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5232373 , fax. 089 5232278
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 7/9
10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5232373, fax. 089 5232278
REGON: 00051431900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa serwera dla Izby Celnej w Olsztynie na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera dla Izby Celnej w Olsztynie (z przeznaczeniem na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach). Szczegółowe parametry techniczne (wymogi minimalne) zostały opisane w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istonych Warunków Zamówienia-SIWZ (Formularz zgodności) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesnienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony i podpisany formularz zgodności - załącznik nr 2 do SIWZ (formularz ten będzie jednocześnie załącznikiem do umowy zawartej z wybranym wykonawcą); 3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 4. w przypadku gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, pozytywnie podpisany przez obie strony protokół odbioru). Wykonawca winien wykazać się należytą realizacją co najmniej 3 dostaw tożsamych (tj. dostaw serwerów plików lub aplikacyjnych klasy x86 lub x86-64), z których każda ma wartość co najmniej 25 000,00 zł brutto. Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 7. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - deklaracje wymienione w załączniku 2 do SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt 1-3 oraz 6 (wykaz dostaw) należy składać w oryginale. Pozostałe dokumenty (w tym referencje, protokoły o których mowa w pkt 6) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl; www.olsztyn.ic.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do wdrożenia wirtualizacji środowiska serwerowego z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego urządzeń wraz z wdrożeniem tej wirtualizacji
Dodano: 2016-07-20 - Zakup środowiska serwerów typu Blade oraz systemu Vmware
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa serwerów obliczeniowych do obserwacji pulsarowych na potrzeby realizacji projektu ,,Budowa polskich stacji europejskiego interferometru radiowego LOFAR,,
Dodano: 2015-06-17 - dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie w ramach projektu Wdrożenie e-usług w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
Dodano: 2015-03-11 - Dostawa serwerów do Ośrodka Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2015-01-22 - Dostawa serwera, punktów bezprzewodowych sieci komputerowej oraz dostawa sukcesywna przełączników sieciowych do Ośrodka Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa systemu lokalizacji, dofinansowana ze środków Hercule II Programme 2007-2013 Sector Technical Assistance
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa urządzeń i oprogramowania do wdrożenia wirtualizacji środowiska serwerowego z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego urządzeń wraz z wdrożeniem tej wirtualizacji
Dodano: 2014-07-25 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
Dodano: 2013-06-28 - Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Sądu Okręgowego w Elblągu.
Dodano: 2012-11-20