Przetargi.pl
DOSTAWA SERWERA APLIKACJI

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Limanowskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7525540 , fax. 089 6701771
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Limanowskiego 1 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7525540, fax. 089 6701771
    REGON: 51093175500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://up.ketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SERWERA APLIKACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę serwera, wykonanie usług związanych z instalacją i konfiguracją dostarczonego sprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, który określa minimalne wymagania sprzętowe Zamawiającego. Wszystkie podzespoły serwera stanowiącego przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302640007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami) - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i2 ww. ustawy 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - na potwierdzenie warunku Wykonawca składa: 2.1. aktualny odpis właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa: 3.1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 3.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3.3. wykaz minimum 3 dostaw sprzętu IT o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda, których Wykonawca dokonał lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy odbiorcy, dokładnego adresu, dat wykonywania dostaw, ich wartości oraz osób do kontaktu w celu potwierdzenia realizowanych dostaw a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - referencje (załącznik nr 7 do SIWZ) 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w dokumentacji i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 233 z 1655) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo musi być dołączone do ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożone pełnomocnictwo powinno zawierać uiszczoną opłatę skarbową, zgodnie z art.1 ust.1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz .U. Nr 225 poz. 1635 ), chyba że Wykonawca jest zwolniony podmiotowo z tej opłaty - należy podać podstawę prawną zwolnienia z opłaty skarbowej 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków gwarancyjnych - załącznik nr 4 do SIWZ 8. Wykaz 3 dostaw sprzętu IT o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto każda 9. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt bezproblemowo i bezkonfliktowo będzie współgrał z infrastrukturą IT Powiatowego Urzędu Pracy w Kętrzynie - załącznik nr 5 do SIWZ 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą materiałów informacyjnych producenta potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem z wymogami zawartymi w SIWZ (Parametry oferowanego sprzętu nie mogą być niższe niż wymagane przez Zamawiającego - zał. Nr 6 do SIWZ) 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 12. Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.ketrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną