Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kilińskiego 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6444483 , fax. 025 6444483
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kilińskiego 29 29
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6444483, fax. 025 6444483
REGON: 00031030900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa serwera - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa serwera o parametrach technicznych określonych w załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - certyfikat CE, Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych, Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, dotyczy systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 31/ WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnego sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów oraz programów komputerowych
Dodano: 2016-05-25 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa sprzętu komputerowego i elementów infrastrukturalnych dla środowiska testowego systemu informatycznego ZRK w IBE. Znak sprawy: IBE/28/M/2015
Dodano: 2015-10-20 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem z przeznaczeniem na stanowiska specjalistyczne informatyki kryminalistycznej oraz dedykowanych stanowisk do elektronicznych systemów zabezpieczeń
Dodano: 2014-11-21 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA SYMULACJI WIRTUALNEJ
Dodano: 2014-11-21 - 189/WOBiAK/SGGW/2014 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin - Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu
Dodano: 2014-11-06 - Zakup i dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Dodano: 2014-09-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Dodano: 2014-07-30 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-02-18