Agencja Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 32620 Brzeszcze, ul. Kościelna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 322 111 247 , fax. 322 111 543
- Data zamieszczenia: 2017-12-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Komunalna Sp. z o.o.
ul. Kościelna 7
32620 Brzeszcze, woj. małopolskie
tel. 322 111 247, fax. 322 111 543
REGON: 27220393300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ak.brzeszcze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna jednoosobowa spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa separatora opto - pneumatycznego do wydzielenia frakcji tworzyw sztucznych lub papieru wraz z montażem oraz uruchomieniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest; „Dostawa separatora opto - pneumatycznego do wydzielenia frakcji tworzyw sztucznych lub papieru wraz z montażem oraz uruchomieniem” KOD CPV 42000000-6 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dostawa w terminie maksymalnie 45 dni od podpisania umowy, 2) montaż w terminie 14 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o przygotowaniu miejsca do zabudowy separatora optycznego, lecz nie później niż do dnia 15.04.2018, 3) uruchomienie w terminie 14 dni od zakończenia montażu, lecz nie później niż do dnia 30.04.2018, 4) odbiór całości przedmiotu zamówienia: 7 dni po uruchomieniu i przeprowadzeniu testu przepustowości oraz potwierdzeniu spełnienia gwarantowanych parametrów sortowania, 4. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy na jego wyłączny koszt 5. Odbiór i montaż przedmiotu dostawy: Zakład Gospodarki Odpadami przy ul. Granicznej 48 w Brzeszczach. 6. Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej SIWZ i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzenia używanego, pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań określonych w SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem Załącznika nr 1. 8. Gwarancja min. 12 miesięcy lub 2000 motogodzin od daty uruchomienia. 9. Serwis – zasady wymaganego serwisu szczegółowo opisane są w Załączniku nr 1 do SIWZ pkt. I ppkt. 2 - 6 10. Zasady finansowania : 1) nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, 2) nie przewiduje się indeksacji cen. 3) Sposób płatności : a) 90% wartości przedmiotu zamówienia – do 30 dni od daty dostawy b) 10% wartości przedmiotu zamówienia – do 30 dni od daty uruchomienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 18.000,00 PLN. 3. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A.: 53 1240 4155 1111 0000 4627 4942 z adnotacją: wadium do przetargu nr 16/ZP/2017. 5. Wadium w innych formach niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii (potwierdzonej za zgodność) załączone do oferty. Oryginał w/w dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. 9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć; kartę techniczną urządzenia - zgodnie z Załącznikiem A do oferty opis urządzenia - zgodnie z Załącznikiem B do oferty oświadczenie zgodne z Załącznikiem C do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pras próżniowych pasmowych firmy DORST dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Dodano: 2024-03-20 - Zakup suwnicy dwudźwigarowej natorowej o udźwigu 2 ton wraz ze wspornikami i torowiskiem
Dodano: 2023-04-11 - Projekt, budowa i integracja dydaktyczno-demonstracyjnej linii przemysłowej - Linia 4.0 zgodnie z zadaniem nr 17 (Linia 4.0) w ramach projektu "REG - region uczący się" nr POWR.03.05.00-00-ZR28/18
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa specjalistycznych maszyn do obróbki mechanicznej do placówek szkolnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
Dodano: 2020-09-28 - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ CENTRALNEGO SYSTEMU TRANSPORTU I ZASYPU TWORZYWA
Dodano: 2020-05-18 - „Wyposażenie pracowni gastronomicznej”
Dodano: 2019-06-10 - Dostawa zgrzebeł odżużlacza wraz z łańcuchami do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
Dodano: 2019-05-21 - Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do ZTPO
Dodano: 2019-03-28 - „Zakup wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego”
Dodano: 2019-01-31 - Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem
Dodano: 2018-12-31