Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2015-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sekwenatora 8-kapilarnego z oprogramowaniem do identyfikacji osobniczej dla Pracowni Hemogenetyki Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie. Nr sprawy 141.271.36.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sekwenatora 8-kapilarnego z oprogramowaniem do identyfikacji osobniczej dla Pracowni Hemogenetyki Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności) oraz posiadać certyfikat walidacji systemu (sekwenator) poświadczający możliwość stosowania systemu do identyfikacji osobniczej ludzi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do Pracowni Hemogenetyki Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w ramach jednego transportu, po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego na minimum 2 dni robocze. 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie minimum 1 dniowego szkolenia w zakresu obsługi urządzenia (minimum 5 godz.) dla 4 osób. W/w szkolenie Wykonawca przeprowadzi w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim (w wersji papierowej). 5. Dostarczenie karty gwarancyjnej w języku polskim. 6. Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 7. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 8. Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do max 72 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o usterce, b) wymagany termin naprawy do 21 dni roboczych (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku) od chwili zgłoszenia usterki faksem lub e-mailem. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zastępczego elementu / urządzenia na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż element/urządzenie naprawiane. 9. W przypadku trzykrotnej naprawy elementu/urządzenia, będącego przedmiotem zamówienia lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia/ tego samego elementu na nowy na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną