Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89100 Nakło nad Notecią, ul. Młyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 855 731 , fax. 523 855 731
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
ul. Młyńska 5
89100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 855 731, fax. 523 855 731
REGON: 9236508100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpnaklo.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ścinarki poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ścinarki poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią 3.2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji: 2018 Rodzaj: ścinarka poboczy traktorowa ślimakowa Napęd podzespołów: hydrauliczny z własnego niezależnego układu hydraulicznego zasilanego z wałka odbioru mocy traktora Układ hydrauliczny ścinarki wyposażony w dwie pompy hydrauliczne tłoczkowe automatycznie dostosowujące swoją wydajność do obciążenia, zapewniające wysoką sprawność ścinania i zabezpieczenie przeciążeniowe niepowodujące przegrzania oleju hydraulicznego Sterowanie pracą: z kabiny ciągnika elektrohydrauliczne Przyrząd ścinający: talerz odcinający i frez ślimakowy z wymiennymi nożami Maksymalna szerokość ścinania: co najmniej 1,2 m Prędkość robocza: ok. 300 ÷ 1600 m/h Głębokość ścinania maksymalna: co najmniej 120 mm regulowana bezstopniowo Możliwość odbierania ściętego materiału przez pojazd odbierający (w postaci samochodu ciężarowego skrzyniowego albo traktora z przyczepą) jadący przed traktorem ze ścinarką Załadunek urobku na skrzynię pojazdu odbierającego: taśmociągiem o długości przynajmniej 5 m Taśmociąg powinien posiadać dwie niezależne regulacje odległości wyrzutu urobku tj. poprzez zmianę prędkości taśmy oraz poprzez zmianę kąta pokrywy ograniczającej Ścinarka wyposażona w licznik motogodzin Ścinarka wyposażona we wskaźnik pochylenia (spadku) ścinanej warstwy Ścinarka wyposażona w tylną szczotkę walcową zamiatającą nawierzchnię asfaltową przy poboczu Ścinarka wyposażona w kompletny zestaw wszystkich trudnościeralnych nakładek i lemieszy eksploatacyjnych zamontowany fabrycznie na maszynie Ścinarka dostosowana do współpracy z ciągnikiem marka McCormick typ G135MAX rok produkcji 2009, należącym do Zamawiającego Ścinarka wyposażona w pośredni wał przegubowy do połączenia z wałem odbioru mocy (WOM) traktora Wymagana gwarancja na ścinarkę: przynajmniej 12 miesięcy Usługi związane z usuwaniem usterek gwarancyjnych powinny być wykonywane w siedzibie Zamawiającego. Wymagany czas usunięcia awarii w okresie gwarancji: niezwłocznie po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia (fax, e-mail), maksymalnie do 14 dni. Gwarancja zostaje przedłużona o czas usunięcia awarii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 7.13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 7.13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY - nie dotyczy; 7.13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 7.13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 7.13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7.13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7.13.7 Dowód wniesienia wadium – nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną