Przetargi.pl
Dostawa ścinarki poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią

Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89100 Nakło nad Notecią, ul. Młyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 855 731 , fax. 523 855 731
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
    ul. Młyńska 5
    89100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 855 731, fax. 523 855 731
    REGON: 9236508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpnaklo.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ścinarki poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ścinarki poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią 3.2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:  Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji: 2018  Rodzaj: ścinarka poboczy traktorowa ślimakowa  Napęd podzespołów: hydrauliczny z własnego niezależnego układu hydraulicznego zasilanego z wałka odbioru mocy traktora  Układ hydrauliczny ścinarki wyposażony w dwie pompy hydrauliczne tłoczkowe automatycznie dostosowujące swoją wydajność do obciążenia, zapewniające wysoką sprawność ścinania i zabezpieczenie przeciążeniowe niepowodujące przegrzania oleju hydraulicznego  Sterowanie pracą: z kabiny ciągnika elektrohydrauliczne  Przyrząd ścinający: talerz odcinający i frez ślimakowy z wymiennymi nożami  Maksymalna szerokość ścinania: co najmniej 1,2 m  Prędkość robocza: ok. 300 ÷ 1600 m/h  Głębokość ścinania maksymalna: co najmniej 120 mm regulowana bezstopniowo  Możliwość odbierania ściętego materiału przez pojazd odbierający (w postaci samochodu ciężarowego skrzyniowego albo traktora z przyczepą) jadący przed traktorem ze ścinarką  Załadunek urobku na skrzynię pojazdu odbierającego: taśmociągiem o długości przynajmniej 5 m  Taśmociąg powinien posiadać dwie niezależne regulacje odległości wyrzutu urobku tj. poprzez zmianę prędkości taśmy oraz poprzez zmianę kąta pokrywy ograniczającej  Ścinarka wyposażona w licznik motogodzin  Ścinarka wyposażona we wskaźnik pochylenia (spadku) ścinanej warstwy  Ścinarka wyposażona w tylną szczotkę walcową zamiatającą nawierzchnię asfaltową przy poboczu  Ścinarka wyposażona w kompletny zestaw wszystkich trudnościeralnych nakładek i lemieszy eksploatacyjnych zamontowany fabrycznie na maszynie  Ścinarka dostosowana do współpracy z ciągnikiem marka McCormick typ G135MAX rok produkcji 2009, należącym do Zamawiającego  Ścinarka wyposażona w pośredni wał przegubowy do połączenia z wałem odbioru mocy (WOM) traktora  Wymagana gwarancja na ścinarkę: przynajmniej 12 miesięcy  Usługi związane z usuwaniem usterek gwarancyjnych powinny być wykonywane w siedzibie Zamawiającego.  Wymagany czas usunięcia awarii w okresie gwarancji: niezwłocznie po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia (fax, e-mail), maksymalnie do 14 dni. Gwarancja zostaje przedłużona o czas usunięcia awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 7.13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 7.13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY - nie dotyczy; 7.13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 7.13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 7.13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7.13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7.13.7 Dowód wniesienia wadium – nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną