Przetargi.pl
DOSTAWA SCHODÓW PASAŻERSKICH REGULOWANYCH DO SAMOLOTÓW PASAŻERSKICH

8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
    Kraków 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
    REGON: 35013887100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SCHODÓW PASAŻERSKICH REGULOWANYCH DO SAMOLOTÓW PASAŻERSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. schodów pasażerskich regulowanych do samolotów pasażerskich, wymienionych w zał. nr 4 do SIWZ –„Szczegółowa oferta cenowa”, zgodnych z zał. nr 5 do SIWZ – „Wymagania eksploatacyjno-techniczne” (WE-T). 2. Szczegółowy opis, zakres i warunki dostawy przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące załączniki do SIWZ: a) Istotne postanowienia umowy – zał. nr 3 do SIWZ; b) Wymagania eksploatacyjno-techniczne (WE-T) – zał. nr 5 do SIWZ. 3. Zaoferowane schody muszą spełniać parametry techniczne/wymagania określone w zał. nr 5 do SIWZ – „Wymagania eksploatacyjno-techniczne”. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowane schody na okres minimum 24 miesiące - z wyłączeniem pkt. III ppkt 7 SIWZ. 5. Gwarancja winna obejmować niezawodną pracę zespołów napędowych i mechanizmów bez limitu kilometrów i/lub mtg oraz serwisowanie zgodnie z WE-T pkt. 12.1 zał. nr 5 do SIWZ, liczone od daty podpisania przez zamawiającego „Protokołu przyjęcia-przekazania”, sporządzonego zgodnie z pkt. 11.1. 6. Wykonawca w zał. nr 1 do SIWZ – „Druk Oferta” jest zobowiązany podać oferowany okres gwarancji na schody pasażerskie określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na perforację elementów stalowych schodów na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania przez zamawiającego „Protokołu przyjęcia-przekazania”. Wykonawca w zał. nr 1 do SIWZ – druk „Oferta” jest zobowiązany podać oferowany okres gwarancji na perforację elementów stalowych schodów określony w miesiącach. 8. W okresie gwarancji koszty usług serwisowych (tzn. wszystkich czynności, które wykonuje serwis, koniecznych do utrzymania sprzętu w sprawności technicznej, wynikających z zapisów instrukcji eksploatacji schodów i warunków gwarancji oraz koszty wszelkich napraw zgłoszonych w ramach reklamacji) oraz materiały eksploatacyjne, części zamienne i dojazdy ekipy serwisowej, wliczone są w zaoferowaną cenę oferty. 9. Wykonawca będzie zobowiązany w zał. nr 4 do SIWZ –„Szczegółowa oferta cenowa” w kolumnie „b”, podać producenta oraz symbol lub inne oznaczenia umożliwiające jednoznaczną identyfikację schodów, które oferuje 10. Zaoferowane schody muszą spełniać wymagania wynikające z: rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. z 2002r. Nr 191, poz. 1596 z późn. zm.), ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2047 z późn. zm.), ustawy z dnia 21.12.2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.667), IATA AHM-920, norm PN-EN 1915-1 i ISO14121-1, oznakowania znakiem CE jako deklaracja podmiotu wprowadzającego dany produkt na rynek, że spełnia on wymagane normy bezpieczeństwa określone przez dyrektywy nowego podejścia, które w polskim prawie znajdują swój wyraz w rozporządzeniach wydawanych na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087), klauzuli kodyfikacyjnej – zgodnie z załącznikiem nr 1 do zał. nr 5 do SIWZ – „Wymagania eksploatacyjno-techniczne”. 11. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia - najpóźniej w dniu podpisania umowy - zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34969200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.02.2020r. do godz. 10:00 w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”. 2. Szczegółowa oferta cenowa sporządzona wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ - „Szczegółowa oferta cenowa”. 3. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z pkt. V ppkt. 2 SIWZ, zgodne co do treści ze wzorem stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną