Szpital Powiatowy w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Topolowa 16
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6247777, 6247034 , fax. 032 6239428, 6247032
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
ul. Topolowa 16 16
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 032 6247777, 6247034, fax. 032 6239428, 6247032
REGON: 00031010800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Powiatowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sanitarnego ambulansu drogowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest. dostawa sanitarnego ambulansu drogowego typu C, którego konstrukcja, osiągi i wyposażenie spełniają wymogi normy PN-EN 1789. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wykonany zgodnie z PN-EN 1789 oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce. Pojazd powinien posiadać świadectwo homologacji pojazdów skompletowanych i bazowych. 3. Dane techniczne , wyposażenie określa specyfikacja techniczna (AIT) stanowiąca załącznik do siwz. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia: na samochód bez limitu kilometrów (min 24 miesięcy.) lakier (min 36 miesięcy.), perforacja (36 miesięcy.) oraz wyposażenie - na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 6. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia musi obejmować również wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni pakiet ubezpieczeń na okres 12 miesięcy, składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW oraz Assistance 24h 7. Wykonawca musi posiadać co najmniej jeden punkt serwisowy ( dotyczy auta i wyposażenia) w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. 2-5 - do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres związania z ofertą tzn. 30 dni od daty otwarcia ofert. 2. Wadium należy wnieść w wysokości: 3.000,00 zł w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. 38 1240 4748 1111 0000 4877 1892. 4. Kserokopię dowodu wpłaty wadium (w gotówce) należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć u Zamawiającego w ustalonym terminie składania ofert. Należy zaznaczyć, jakich pakietów dotyczy wpłacone / wnoszone wadium. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. Za datę wpłacenia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego. Zamawiający podaje, iż kwota wadium wpłacona w pieniądzu zdeponowana będzie na oprocentowanym rachunku bankowym. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie od daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania z ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń stanowiących ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji oraz wypełnione Arkusze Informacji Technicznej (AIT) dotyczące samochodu oraz wymaganego wyposażenia. 2. Dowód wpłaty wadium 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie (art.22 i 24 ustawy PZP) 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty (a,b) muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; - Zamawiający wymaga , aby Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie dotyczące dostawy ambulansu. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: a) Firmowe materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące przedmiotu zamówienia. b) Oświadczenie że przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w aktualnych przepisach prawa oraz wymagania niniejszej siwz, a w szczególności spełnia wymagania normy PN-EN 1789 8. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO GAŚNICZEGO DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KUKOWIE
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa sanitarnego ambulansu drogowego wraz z wyposażeniem Zamówienie współfinansowane ze środków otrzymanych od Wojewody
Dodano: 2015-10-23 - DOSTAWA SAMOCHODU POŻARNICZEGO DLA OSP HUCISKO
Dodano: 2015-03-02 - Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo gaśniczego 4x4 z funkcją ograniczania skażeń chemiczno-ekologicznych dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Białce Gmina Maków Podhalański
Dodano: 2014-08-22 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem terenowym dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Osielcu
Dodano: 2014-07-30 - Dostawa sanitarnego ambulansu drogowego wraz z wyposażeniem
Dodano: 2014-02-21 - DOSTAWA CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO GAŚNICZEGO DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W STRYSZAWIE
Dodano: 2013-10-11 - DOSTAWA CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO GAŚNICZEGO DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W STRYSZAWIE
Dodano: 2013-10-02 - dostawa sanitarnego ambulansu drogowego wraz z wyposażeniem
Dodano: 2011-06-14 - Dostawa samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu.
Dodano: 2010-10-29