Przetargi.pl
DOSTAWA SAMOJEZDNEGO NOŚNIKA NARZĘDZI Z CZTEREMA SZCZOTKAMI TALERZOWYMI W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 45 04 210 , fax. 56 46 59 287
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Dworcowa 47
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 45 04 210, fax. 56 46 59 287
    REGON: 87152821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SAMOJEZDNEGO NOŚNIKA NARZĘDZI Z CZTEREMA SZCZOTKAMI TALERZOWYMI W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samojezdnego nośnika narzędzi z czterema szczotkami talerzowymi w formie leasingu operacyjnego loco Zajezdnia autobusowa przy ul. Składowej 21 w Grudziądzu. 1.2. Rok produkcji nie wcześniej niż 01.01.2018 roku. 1.3. Nośnik narzędzi w stanie nowym, pochodzący z produkcji seryjnej, przystosowany do pracy w okresie zimowym do temperatury minus 25ºC 1.4. Wymagania w zakresie zabudowy: 1.4.1. 4 szczotkowy zespół zamiatający o regulowanej z kabiny szerokości zamiatania, 1.4.2. Regulacja docisku szczotek z kabiny operatora – przy układzie 4 szczotkowym z zamontowanym układem odciążenia szczotek bocznych, 1.4.3. Ruchome szczotki talerzowe metal – plastik o średnicy min. 600 mm umieszczone przed kabiną operatora po prawej i lewej stronie, 1.4.4. System zraszania szczotek, 1.4.5. Kanał ssący o średnicy min. 150 mm, 1.4.6. Rura zasysania o konstrukcji umożliwiającej zasysanie większych elementów (np. butelek plastikowych), 1.4.7. Zbiornik na zmiotki, wykonany z materiału odpornego na korozję, o pojemności minimum 0,5 metra sześciennego, 1.4.8. Szerokość zamiatania w systemie 4 szczotkowym do 2100 mm, z możliwością złożenia do minimalnej szerokości 1200 mm, 1.4.9. Pojemność zbiornika do wody min. 70 l, 1.4.10. Ręczny wąż zasysający o długości minimum 10 m, 1.4.11. Wysokość wysypywania minimum 1.300 mm, 1.4.12. Wysokość pokonywania krawężników minimum 150 mm, 1.4.13. Możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez konieczności demontażu części mechanicznych, 1.4.14. Prędkość robocza do 10 km/h, 1.4.15. Sterowanie osprzętem z kabiny operatora, 1.4.16. Układ szybkiego montażu osprzętu, 1.4.17. Szorowarka do nawierzchni chodników; 1.4.18. DMC nośnika max. 2000 kg. 1.5. Podwozie 1.5.1. Napęd hydrauliczny wszystkich kół, 1.5.2. Układ hydrauliczny – główny i dodatkowy, 1.5.3. Rozstaw osi minimum 1.250 mm, 1.5.4. Silnik z zapłonem samoczynnym, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, emisja spalin minimum STAGE 3A, o mocy znamionowej minimum 25 kW, certyfikat PM-10, pojemność skokowa do 1600 centymetrów sześciennych, 1.5.5. Kabina operatora oszklona, ogrzewana, wyposażona w klimatyzację i radio, siedzenie operatora regulowane, umieszczone centralnie, poziom hałasu w kabinie – zgodnie z aktualnymi normami UE, 1.5.6. Możliwość holowania przyczepy z hamulcem o masie do 1200 kg, bez hamulca do 750 kg, 1.5.7. Wspomaganie układu kierowniczego, 1.5.8. Prędkość transportowa maksymalnie 25 km/h, 1.5.9. Wymiary nośnika narzędzi maksymalne : dł. x szer. x wys. – 2800 x 1150 x 2000 mm. 1.6. Wyposażenie i osprzęt : 1.6.1. wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczem, 1.6.2. lusterka zewnętrzne regulowane z wnętrza kabiny, 1.6.3. światło i sygnał akustyczny cofania, 1.6.4. kamera cofania z możliwością podglądu realnego obrazu podczas wykonywania manewru cofania, 1.6.5. licznik czasu pracy, 1.6.6. światła drogowe, robocze oraz sygnalizacyjne LED pomarańczowe, zamontowane na dachu kabiny, 1.6.7. zbiornik paliwa o pojemności min. 30 litrów, 1.6.8. dodatkowy komplet szczotek metalowo plastikowych, 1.6.9. koło zapasowe, 1.6.10. gaśnica proszkowa , 1.6.11. trójkąt ostrzegawczy, 1.6.12. latarka akumulatorowa LED, 1.6.13. specyfikacja techniczno–eksploatacyjna wraz z instrukcją obsługi i katalogiem części zamiennych w języku polskim, 1.6.14. pług dwulemieszowy o szerokości odśnieżania min. 1300 mm, 1.6.15. posypywarka taśmowa lub rolkowa do żwiru, piasku, soli i mieszanek, wykonana z materiałów odpornych na korozję z regulacją rozrzutu od 1000 mm do co najmniej 4500 mm, 1.6.16. myjka wysokociśnieniowa o ciśnieniu roboczym min. 120 bar, wyposażona w pistolet, lancę i przewód o długości min. 10000 mm, 1.7. Parametry zalecane: 1.7.1. Wymagany interwał serwisowy co 500 mth, 1.7.2. Zdolność pokonywania krawężników o wysokości min. 180 mm, 1.7.3. Posypywarka taśmowa do żwiru, piasku, soli i mieszanek, 1.7.4. Szorowarka do nawierzchni o szerokości min. 1400 m , układem 3 szczotek roboczych o wahliwym zawieszeniu, przyłączana na przód maszyny z systemem listew zgarniających z przodu. 1.8. Postanowienia dotyczące leasingu: 1.8.1. Leasing w walucie: złoty polski 1.8.2. Okres leasingu: 60 miesięcy 1.8.3. Wartość początkowej wpłaty: 10 % wartości ładowarki 1.8.4. Wykup: 1 % wartości ładowarki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144430-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązania potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty należy złożyć w formie oryginału. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) – w takim przypadku Wykonawca wskaże dostępność tych oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami elektronicznymi ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7. Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia i dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) upoważnionej (upoważnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 9. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 10. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy, według zasad, o których mowa powyżej oraz klauzula„ za zgodność z oryginałem”. W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron. 11. Pełnomocnictwa, o którym mowa w SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną