Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
- Data zamieszczenia: 2013-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Partyzantów 6/8 6/8
10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
REGON: 51006478400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu specjalnego AUTOLAWETA do przewozu pojazdów samochodowych Policji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu specjalnego AUTOLAWETA przeznaczonego do przewozu pojazdów niesprawnych lub uszkodzonych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Zamawiany pojazd będzie użytkowany w jednostkach Policji we wszystkich porach doby i roku w warunkach klimatycznych Polski na drogach twardych na obszarze miast i poza nimi (nie przewiduje się jazdy w warunkach terenowych) i przechowywany będzie głównie na wolnym powietrzu. 3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiany pojazd do siedziby Zamawiającego: Wydział Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 3. Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy. Wymagany rok produkcji 2013. 4.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca lub jego lokalny przedstawiciel zobowiązani są do bezpłatnego udzielenia konsultacji i pomocy przy montażu w pojeździe: a)instalacji antenowych, b)zasilania urządzeń łączności radiowej, c)innego specjalistycznego sprzętu policyjnego. 5. Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 66 ust. 7 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2012 poz.1137 z późn. zm.) 6. Dostarczony pojazd specjalny AUTOLAWETA musi posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy Prawo o ruchu drogowym dopuszczającą do rejestracji na terenie RP. 7. Zabudowa pojazdu musi spełniać wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz Urzędu Dozoru Technicznego. 8. Wyposażenie pojazdu wymagane zgodnie z odrębnymi przepisami jak dla pojazdów ciężarowych. 9.Przygotowany do odbioru pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę na jego koszt przegląd zerowy co będzie odnotowane w książce gwarancyjnej. 10. Zmiany adaptacyjne pojazdu powstałe w trakcie jego eksploatacji, dotyczące montażu policyjnego wyposażenia specjalnego, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. 11. Wraz z pojazdem Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu w języku polskim: a) Książkę gwarancyjną pojazdu, b) Wykaz wyposażenia dodatkowego, c) Instrukcję obsługi pojazdu rozszerzoną o zakres prac adaptacyjnych, d) Kartę pojazdu, e) Książkę przeglądów serwisowych, f) Świadectwo homologacji, bądź aneks do homologacji na dokonaną zabudowę pojazdu bazowego na potrzeby Zamawiającego, ( w przypadku, gdy dokonane zmiany zmieniają dane zawarte w homologacji pojazdu bazowego pod zabudowę ), g) Dokumentację wymaganą przez Urząd Dozoru Technicznego, h) Dokument potwierdzający przeprowadzenie pierwszego badania technicznego pojazdu zabudowanego na Autolawete przed pierwszą rejestracją, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342211003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zużycie energii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną