Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 38-543 Komańcza, Komańcza 166
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 5677 325 , fax. 13 5677 325
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Komańcza 166 166
38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
tel. 13 5677 325, fax. 13 5677 325
REGON: 37045856000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu śmieciarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (wyprodukowanego w 2009 roku) samochodu śmieciarki - na wyposażenie GPGK Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy o jego nie karalności, c) oświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, d) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat wobec właściwego Urzędu Skarbowego, e) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, f) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komancza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu następującego używanego środka transportowego: samochodu ciężarowego przeznaczonego do wywozu śmieci o parametrach określonych w punkcie IV SIWZ.
Dodano: 2016-01-06 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu następującego używanego środka transportowego: samochodu ciężarowego przeznaczonego do wywozu śmieci o parametrach określonych w punkcie IV SIWZ.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu ciężarowego hakowca o parametrach określonych w punkcie IV SIWZ.
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa fabrycznie nowego podwozia samochodu ciężarowego z fabrycznie nowym urządzeniem hakowym na potrzeby Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa samochodu śmieciarki oraz samochodu z zabudową hakowca+konterner na potrzeby Zakładu Komunalnego w Sokołowie Małopolskim
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa samochodu ciężarowego wyposażonego w urządzenie hakowe i HDS
Dodano: 2014-07-22 - dostawa pojazdu do transportu odpadów
Dodano: 2013-10-03 - Zakup samochodu typu Kontener-Śmieciarka
Dodano: 2013-09-10 - Dostawa używanego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
Dodano: 2013-09-09 - Dostawa samochodu ciężarowego z napędem 4x4 do wywozu odpadów komunalnych
Dodano: 2013-01-17