Przetargi.pl
Dostawa samochodu śmieciarki

Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2750888 , fax. 086 2750888
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej
    ul. 1 Maja 6 6
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2750888, fax. 086 2750888
    REGON: 45000847300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu śmieciarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowego samochodu śmieciarki, na podstawie umowy leasingu operacyjnego (opłata inicjalna 10%, 36 stałych rat, wykup 20%) o parametrach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust.6 Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2a) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał minimum 3 dostawy o zakresie i wartości podobnych do przedmiotu zamówienia. Za dostawy porównywalne do przedmiotu zamówienia uznawane będą dostawy finansowane w formie leasingu operacyjnego śmieciarek i podobnego sprzętu komunalnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wyżej wymieniony warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 3a) Wykonawca musi wykazać się sumą aktywów w ostatnim roku obrotowym nie mniejszą niż 500 mln złotych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wyżej wymieniony warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą *spełnia/nie spełnia* w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt. VI siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z oertą należy złożyć: 1. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, na terenie Polski dostaw o zakresie i wartości podobnym do przedmiotu zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania nazw, adresów i telefonów zamawiających - według zał. nr 4 do siwz. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie; 8. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, za okres ostatniego roku obrotowego. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten musi być złożony przez co najmniej jednego Wykonawcę. 10. Parafowane na dowód akceptacji Istotne postanowienia umowy leasingu (zał. nr 5 do siwz). 11. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach