Przetargi.pl
dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Wolicy; IZP-3410/1/10

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Wolicy; IZP-3410/1/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: dostawę jednej sztuki fabrycznie nowego (rok produkcji 2009 lub 2010) samochodu ratowniczo - gaśniczego ciężkiego na podwoziu z napędem uterenowionym 4 x 4 wraz z dodatkowym wyposażeniem (fabrycznie nowym) i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi samochodu dla wytypowanych przez zamawiającego kierowców na terenie miejscowości Kleszczów w łącznej ilości 4 godzin szkoleniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie 12 Wymagane oświadczenia. 2. Zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej trzy dostawy, z których każda obejmowała minimum jeden pojazd odpowiadający swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 500 000 zł netto każdy) wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencjami), że dostawy przedstawione w wykazie, zostały wykonane należycie, to jest w terminie umownym i z wymaganą przez zamawiającego jakością. 3. Udzielą gwarancji na podwozie i zabudowę samochodu na okres minimum 36 miesięcy bez względu na liczbę przejechanych kilometrów oraz na wyposażenie samochodów na okres oferowany przez producenta, minimum 12 miesięcy. 4. Zapewnią punkty serwisowe na terenie Polski. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych oświadczeń i dokumentów: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 4) oferowany sprzęt i materiał spełnia wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiada wszystkie wymagane atesty, homologacje i certyfikaty; 5) udziela gwarancji na podwozie i zabudowę samochodu na okres minimum 36 miesięcy bez względu na liczbę przejechanych kilometrów oraz na wyposażenie samochodów na okres minimum 12 miesięcy; oraz następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływającym terminem składania ofert. 2) Wykaz zrealizowanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z pkt. 11.2 niniejszej SIWZ) przynajmniej trzech dostaw, z których każda obejmowała minimum jeden pojazd odpowiadający swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 500 000 zł netto każdy) wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencjami), że dostawy przedstawione w wykazie, zostały wykonane należycie, to jest w terminie umownym i z wymaganą przez zamawiającego jakością, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) Wykaz punktów serwisowych na terenie Polski. 4) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo - oryginał lub pełnomocnictwo notarialne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach