Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 681-05-02 , fax. 058 6810973, 6945135
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 681-05-02, fax. 058 6810973, 6945135
REGON: 00052754600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kartuzy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z zabudową pojazdu dla 2 osób na wózkach inwalidzkich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego pojazdu przeznaczonego do przewozu mniej niż 10 osób niepełnosprawnych z przystosowaniem do transportu 2 osób na wózkach inwalidzkich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341160003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 3.000,- zł (słowne: trzy tysiące złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z zabudową pojazdów dla min. 2 osób na wózkach inwalidzkich. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 10.2 Części I SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp Wykonawca składa: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Formularz oświadczenia określa Załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załącza dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (Formularz wykazu określa Załącznik nr 4 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną