Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowo - dostawczego

Lidzbarski Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Juliusza Słowackiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 767 26 88 , fax. 89 767 17 90
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lidzbarski Dom Kultury
    ul. Juliusza Słowackiego 4 4
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 767 26 88, fax. 89 767 17 90
    REGON: 00079130300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ldk.lidzbarkwarminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowo - dostawczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo- dostawczego, rok produkcji 2008 -2009, o poniżej opisanych parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Wymagane parametry techniczne: 1) Nadwozie typu furgon przystosowane do przewozu osób i ładunków, 2) Liczba miejsc 9 z kierowcą z możliwością wymontowania foteli z przestrzeni ładunkowej, 3) Pojemność skokowa silnika: od 1900 cm3 do 2500 cm3 4) Moc silnika od 100 do 150 KM, 5) Rodzaj paliwa: olej napędowy, 6) Napęd na koła przednie, 7) Norma spalania EURO 4, 8) Maksymalne średnie zużycie paliwa 9,5l/100 km - cykl mieszany, 9) System zasilania paliwem - turbo diesel, 10) Skrzynia biegów manualna 5 lub 6 biegowa, 11) Wymiary pojazdu w [mm]: Długość od 5000 do 5300, Szerokość z lusterkami od 2000 do 2300, wysokość od 1900 do 2000, 12) Minimalna przestrzeń osobowo - ładunkowa 5 m2 z obudowanymi i docieplonymi ścianami i wykładziną anypoślizgową na podłodze, 13) Rozstaw osi od 2900 do 3400 mm. 14) System ABS, 15) Centralny zamek, 16) Autoalarm, 17) Immobilizer, 18) Czujnik cofania, 19) Wspomaganie układu kierowniczego, 20) Regulacja kierownicy i fotela kierowcy, 21) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, 22) Klimatyzacja. Automatyczna, 23) Dodatkowe niezależne ogrzewanie postojowe, 24) Drzwi boczne przeszklone przesuwane z prawej strony, 25) Drzwi tylne dwuskrzydłowe lub klapa, 26) Komplet kół z oponami letnimi o rozmiarze min. 15 cali, 27) Komplet kół zimowych (felga stalowa + opona), 28) Radio - CD. 2. Dodatkowe wymagania: 1) Serwisowanie w odległości do 50 km od Lidzbarka Warmińskiego, 2) Minimalny okres gwarancji jakości i okresu rękojmi: a) na podzespoły mechaniczne i elektroniczne: min. 2 lata (bez limitu kilometrów), b) na perforację nadwozia: min. 12 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły:spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z poźn. zm.), zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączne doświadczenie): a) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane doświadczenie Wykonawcy w wykonaniu co najmniej 2 dostaw polegającej na sprzedaży i dostawie samochodów osobowo - dostawczych. Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3. 4) Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1a) i 2a) składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605, z późn. zm). 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ldk.lidzbarkwarminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach